pirmdiena, 2012. gada 21. maijs

Čeiss par iespējamo "Gossip Girl" turpinājumu filmā.


Gossip Girl tuvojās beigām. Seriāla fani zin, ka 6.sezona kļūs par pēdējo. Bet kamēr seriāla zvaigznes gatavas atvadīties no Augšējās Īstsaidas, vai kāds jau plāno atkal satikties un filmēties kopā filmā-turpinājumā "Gossip Girl" vai "Sekss un lielpilsēta"?

"Tas ir smieklīgi, bet man pavisam nesen uzdeva šo jautājumu,- Čeiss Kraufords teica,- Tas nekad man nav ienācis prātā, tāpēc man bija dīvaini to dzirdēt. Es pat neesmu pārliecināts vai es to gribu vai nē. Nezinu vai tajā būs loģika. Man šķiet, ka tas ir liels risks. Bet kas zin?"

Ja būtu viņa teikšana, tad Gossip Girl beigtos ar lielu sprādzienu. "Tā kā "Cietā rieksta" beigās- jūs ejat un aiz jums uzsprāgst helikopters",- saka Čeiss.

Čeiss drīz filmēsies kopā ar Pīrsu Brosmanu, dienvidāfrikāņa lomā, kurš tika apsūdzēts slepkavībā, filmā "The House Gun".

"Es jūtu, ka varētu iedzīvoties lomā, bet mani uztrauc akcents. Bet būs ļoti jautri. Man labi padodas parodēt. Man būs vajadzīgs laiks, bet domāju ka tikšu galā."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru