piektdiena, 2011. gada 28. janvāris

Ēriks Damans stāsta par Bleikas sadarbību ar Chanel


GG stilists stāsta, kāpēc Bleika ir ideāla Chanel reklāmai. Un, kas Bleikā ir tik lielisks, lai viņa kļūtu par piemēru citiem.

Pirms Bleika bija kļuvusi par Chanel seju, man bija interesanti uzzināt, kura kompānija būs pirmā, kurā Bleika kļūs par seju. Aktrise ļoti uzmanīgi nonāca pie ne tik vieglas izvēles.

"Viņa tika apbērta ar neskaitāmiem piedāvājumiem, bet viņa izdarīja pareizo izvēli. Es nemaz neesmu izbrīnīts. Viņa izauga, dievinot Chanel, viņa - mūza Kārla Lāgerfelda. Bleika ir skaista, viņa tiešām ir palikusi par modes ikonu, kuru daudzi vēlas attēlot. Man liekas, ka izvēlēties viņu, kā brenda seju, bija ļoti labs lēmums."

Kas tad Bleikā ir tik īpašs? "Viņi ir kā Greisa Kellija, bet tajā pašā laikā īsta amerikāņu skaistule, kuru ciena Eiropā. Man liekas, ka Karls dievina viņu, tāpēc, ka viņa ir kā svaigs gaiss, kas ir tik nepieciešams. Viņa ir kā spīdīga disko bumba - skaties no jebkuras puses, visur spīd. Es domāju, viņa ir labs atdarināšanas piemērs jauniešiem, jo viņa pavada savu dzīvi ballītēs, reti, kad izvēlas augstas klases vakarus un viņa vienmēr nēsā apakšveļu! Viņa - ideāls piemērs attēlošanai, pat viņas augums, viņai ir formas, viņa nav anoreksiķe, kura nēsā otro izmēru."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru