svētdiena, 2010. gada 14. novembris

Londonas intervija ar Edu


Eds randiņa vietu izvēlās Primorouzu, Soho sauc par savām majām un stāsta, ka ir parāk vecs Kamdentaunai.

Mājas tās ir...

Eds: Pašlaik Ņujorka, bet esmu audzis Stivenažā. Diemžēl, tur nekas interesants nenotiek.

Kur tu paliec Londonā?

Eds: Viesnīcā Soho - tas ir tālu no manas sapņu mājas. Katrā ziņā, Soho ir lielisks rajons. Agrāk es apmetos Kamdentaunā, bet esmu izaudzis no šīs vietas.

Kura bija pēdējā izrāde, ko noskatījies Londonā?

Eds: "Hamlets" ar Džūdu Lovu, teatrī "Donmar Warenhouse".

Kādu padomu tu sniegtu tūristam, kurš ir ieradies Londonā?

Eds: Paķeriet lietussargu un dodieties uz futbolu.

Kuri ir tavi mīļākie Londonas veikali?

Eds: "Pret A Manger" - lieliska vieta, kur var iegādāties bagetu ar tunci. Mīlu Pola Smita apģērbu, bet Osvalds Botengs šuj vislabākos kostīmus. Man patīk pirkt mazus suvenīrus ar kuģi Kamdentaunā. Protams, nevar aizmirst pastaigu lielveikalā "Selfridge".

Kurš ir labākais restorāns Londonā?

Eds: "Limoni". Tas ir neliels grieķu restorāns ar fantastisku ēdienu.


Kādas ir tavas pirmās atmiņas par Londonu?

Eds: Kad es biju bērns, braucu pārbaudīt redzi. Šajā dienā, es bastoju skolu un mamma mani veda uz vēstures muzeju. Es esmu tur bijis jau simts reizes.


Ko tu vēlētos, lai uzraksta tavā kapakmenī?

Eds: "Viņš zināja, kā tur nokļūt" - atsauce uz "dzīvo ātri, mirsti jauns". Tā būtu mana rokenrola kapa vieta.

Tava slepenā vājība?

Eds:M&M's ar riekstiem. Bet vispār, es esmu tīrs un nevainīgs.


No kā tu baidies?

Eds: Nāve mani biedē.


Ko tu izdarītu, ja kļūtu par pilsētas mēru uz vienu dienu?

Eds: Es aizvērtu visas skolas, lai bērniem ir brīvdiena.


Kāda ir tavas dzīves filozofija?

Eds: Ja tas nav jautri, es ar to nenodarbojos.

Kāds dzīvnieks tu gribētu būt?

Eds: Lauva, tāpēc, ka viņš ir mednieks un džungļu karalis. Kaut gan lauvas nedzīvo džungļos... Jūs esat par to aizdomājušies?

Kādu pēdejo mūzikas albumu tu esi nopircis?

Eds: Jauno Eminem albumu "Recovery".


Ko tu glābtu ja notiktu ugunsgrēks?

Eds: Manu 1957gada ģitāru, tāpēc, ka viņa ir vecāka par mani. Un savu Pola Smita mēteli.


Kas var tevi sasmīdināt?

Eds: Viss kaut kas. Man nav vajadzīgs iemesls, lai es sāktu smieties. Es ļoti daudz smejos par sevi.


Kas liek tev raudāt?

Eds: TV raidījumi par suņu glābšanu. Viņi ir tik satraucoši.


Ko tu darīsi pēc šīs intervijas?

Eds: Es taisos doties uz "Gossip Girl" filmēšanas laukumu un nofilmēt ainu 4. sezonai.

Kāda ir labākā šopinga iela Londonā?

Eds: Portobelorouda, tas ir lielisks tirgus.

Kāds ir tavs mīļākais apģērbu gabals?

Eds: Džinsi un ādas jaka.


Kāda ir visromantiskākā vieta Londonā?

Eds: Varbūt tas būs ierasti, bet tā ir Primorouzhila vasarā.

Kāds ir tavs mīļākais Londonas bārs?

Eds: Mans bija jautra nakts "The Abbey Tavern" Kentaunā. Vēl man patika "The World's End" Kamdenā. Dīvaina vieta, bet ļoti jautra.


Kur tu pēdējo reizi atpūties?

Eds: Pagājušajā gadā es divas reizi biju Jamaikā, bet Jauno gadu pavadīju ar draugiem Skotijā. Tuvākajā laikā es vēlos aizbraukt uz Mavriki salu.

Vai tu esi kādreiz kaut ko krājis?

Eds: Es biju zaglēns, kad man bija 10 gadi, es biju Francijas nometnē. Mani draugi pierunāja, lai es nozogu M&M's konfektes. Mani pieķēra.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru