ceturtdiena, 2010. gada 11. novembris

Leitone:"Es cīnījos par šo lomu."

Leitone Mīstere, kura tēlo Chiles Stanton filmā "Country song" saka, ka bija viegli iejusties šī personāža lomā, un sev par piemēru viņa ņem filmas galvenos aktierus- Gvinetu Paltrovu un Timu MakGroju.
"Tims ir tik jautrs, foršs un vispār viņš ir lielisks cilvēks. Un protams viņš zina visus plusus un mīnusus šajā biznesā. Viņš parādīja man visus pamatus, kā kas darāms, un likās, ka viņš tiešām ir mans padomdevējs gan uz ekrāna, gan ārpus tā. Gvineta protams vienmēr ir pašā augšā. Tik talantīga, gudra un atvieglota. Man tiešām bija liels prieks filmēties šajā filmā."
Filmēšanās "Countru song" gāja paraleli filmēšanās Gossip girl, tāpēc Leitone brīvdienās lidoja uz Nešvilu, lai nedēļas nogalē varētu filmēties "Country song", un pēc tam atkal atpakaļ lidoja uz Ņujorku.
"Es cīnījos par šo lomu. Šoreiz mana varone, ko man nācās tēlot šajā filma, ļoti atšķirās no tā, ko es jau esmu bijusi spēlejusi. Viņa ir labi izklāstīta, viņai ir laba sirds, bet viņa ir tik forša. Turklāt, dzīvā uzstāšanās, muzikālais akcents filmā kopumā nebija viegli priekš manis, bet viss bija vienkārši brīnišķīgi. "

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru