sestdiena, 2010. gada 20. novembris

Diskusijas par sēriju 4x09 The Witches Of Bushwick


Sveiki, mīļie!
Atkal esmu klāt ar diskusiju. Ir jau startējusi 9.sērija un vēlos uzzināt domas par sēriju un masku balles notikumiem.
Tātad, jautājumi:
1) Kā Jums patika Outsaideru plāns? Vai tiešām visi ienīst Serēnu?
2) Ko Džuljeta izdarīs ar piedzērušos Serēnu? Vai viņa tiešām ir izslēgta no skolas? Kāds būs nākamais Džuljetas plāns?
3) Vai tiešām Čaks ar Blēru nebūs kopā? Vai viņi upurēs attiecības, darba dēļ?
4) Vai Dženija ir uz palikšanu?
5) Mīļākais citāts?

Ja ir vēl ko piebilst, tad varat brīvi izpausties.

6 komentāri:

  1. *noteikti neienīst.domāju, ka ar laiku atklāsies visas outsaideru izdarības ballē.
    *pirmā doma man bija, ka viņa viņu turēs kaut ko ieslēgtu, bt nu, noskatoties nākamās sērijas promo, sapratu, ka tā nebūs.nu, un par to skolu grūti pateikt.
    *viņi upurēs, bet viņi paši zin, ko nozīmē viens otram un domāju, ka viss vēl tikai notiks.
    *pagaidām!
    *-citāti :
    This really is a beautiful friendship.

    If two people are meant to be together,eventually they’ll find their way back.

    I love you. (:

    AtbildētDzēst
  2. 1) Plāns jau interesants, bet noteikti viss nāks gaismā. Vismaz man tā liekās.
    2) Kā rāda nākamais promo, laikam jau sazāļos. Man liekas, ka viņa atgriezīsies skolā, bet Džuljeta viņu neliks mierā.
    3) Viņi pašlaik nebūs kopā, bet ticu, ka iekāre atkal viņus vienos. :D
    4) Es domāju, ka viņa paliks.
    5) Chuck: Look at Brad and Angelina. They take turns on top!
    Blair: But Angelina won an Oscar first.

    AtbildētDzēst
  3. 1.Plāns bija ļoti labs. Man ļoti gribējās,lai outsaideri ''noliek'' Serēnu pašā apakšā un pēc tam lai viss atklājas un pēc tam Serēna viņus pieveic.
    2.No comments. Grūti pateikt, bet noteikti sazāļos Serēnu ar narkotikām(protams bez V. un Dž. ziņas), skolā viņa noteikti atgriezīsies, bet var gadīties arī savādāk.
    3.No sākuma viņi dabūs darbu un izveidos karjeru, droši vien pa starpām pa kluso būs draugi ar labumiem :D un tad saies atkal kopā :) (love) ļoti ceru ka tā notiks!!!
    4.Domāju,ka jā. (lai jau paliek, bet tik un tā es gribu lai Blēra un arī Serēna un visi pārējie viņai un pārējiem outseideriem sadod par to ko viņi ir nodarījuši).....(devil)
    5.*This really is a beautiful friendship.
    *If two people are meant to be together,eventually they’ll find their way back.
    *I love you

    AtbildētDzēst
  4. 1. man patiešām viņas šķiet kaitinošas. un plāns līdz ar to arī.
    2. šeit negribu neko prognozēt, jo mazums Džuljetai kāda pēkšņa ideja vai varbūt labsirdības uzplaukums.
    3. viņi nebūs kopā, bet man liekas, ka upurēt nav pareizais vārds kāpēc. īslaicīgs, abpusēji izdevīgs lēmums.
    4. kamēr viņa ir ar Vanessu un Džuljetu - es ceru, ka nē.
    5. Serena: Why not? Mom is not the only one who sees me as a messed up 16 year old. No one can see I've changed, no one cares.

    AtbildētDzēst
  5. 1.Plāns labs.Bet gan jau,ka Serēna pabolīs actiņas un visi viņu atkal mīlēs.Kā jau vienmēr.Viņa nemainās.Kāda raudulīga un neizlēmīga bija pirmajā sezonā,tāda ir arī tagad.Visi vienmēr un visu viņai piedod.
    2.Sazāļos.Par skolu,gan jau būs tas,ko jau rakstīju pirmajā atbildē: Serēna pabolīs actiņas,paraudās un viņu uzņems atpakaļ,piedos visu un viss būs ideāli.
    3.Es domāju,ka šobrīd viņi nebūs kopā.Taču,ļoti ceru,ka uz sezonas beigām viņi atkal satuvināsies un būs kopā.ļoti gribētos tā.
    4.Cerams,ka nē.
    5.Neviens tā nav iekritis prātā.

    AtbildētDzēst
  6. 1. Nu plāns bija pārdomāts un labs jā, bet tomēr, es ceru, ka līdz galam neizdosies, jo viņas ienīst Serēnu, bet tomēr SBCN draudzība būs stiprāka!

    2. Gan jau ka kkādu fikso ideju kāds pametīs un Džuljeta to realizēs.

    3. Uz kādu brīdi upurēs-lai lielāka intriga, bet es domāju, ka pēc kāda laika viņi atkal būs kopā!

    4. Es ceru, ka jā bet ne kā ļaunā- Vanesas un Džuljetas pusē, cerams ka viņa kļūs tāda forša mazā Dena māsa.

    5. Chuck: Look at Brad and Angelina. They take turns on top!
    Blair: But Angelina won an Oscar first.

    AtbildētDzēst