sestdiena, 2010. gada 20. novembris

Čeiza intervija vācu žurnālam GQ Style


Par misteru Kraufordu mums bija labs iespaids: izglītota bērnība, karjera bez skandāliem un vienmēr lielisks izskats. Bet pēkšņi mēs tevi redzam citā gaismā. Saki, vai tevī dzīvo mazs velns?

Čeizs: Es lieliski saprotu, ka Jūs mani redzat tikai virspusēji, bet ne mani pašu. Varbūt tā pat ir labāk. Bet lauzt uzstādītos steriotipus mīt katrā no mums. Ar mani tā notiek, bet reti, kad tas parādās sabiedrībā. Visbiežāk mani piemeklē nejaukas domas, kad klausos Ediju Vederu "Start a Revolution!"

- Tu biji kādā pusaudžu grupā, kad biji jaunāks? Panks vai roks tev piestāvētu.

Čeizs: Panks? Roks? Es? Kad biju pusaudzis es klausījos klasisko roku. Vienīgā kustībā, kurā es piedalījos bija internets un mobilie sakari. Bez šiem es nespēju iedomāties savu dzīvi.

- Čeizs Kraufords - klasisks rokeris un interneta fanāts. Laikam biji iekarojis visas meiteņu sirdis.

Čeizs: Tā es neteiktu...

- Kā tu izskatījis tajā laikā?

Čeizs: Diezgan labi. Tas trakais laiks bija pagājis. Jaunākajās klasēs mamma lika man nēsāt īsas, gluži, kā nocirstas džinsas. Es ļoti to pārdzīvoju, bet vismaz esmu sapratis, ka vīriešiem nav jānēsā šorti.

- Kādas stila kļūdas tu uzskati par visbriesmīgākajām?

Čeizs: Ir labi, ja cilvēks vēlas izcelties no pelēkās masas, bet ir traki ja tāpēc piedomā pie katra sīkuma. Vīrietis, kurš vēlas būt ļoti stilīgs - tas ir briesmīgi. Esmu tumšās krāsas piekritējs un netiecos pēc šika.

- Ko tu neciet apģērbā?


Čeizs: Izņemot īsos šortus, misters Sliktā Gaume uzvilks zeķes ar zandalēm. Jūs zinat, ka esmu dzimis mazā pilsētā Lubokā, kas atrodas Teksasā. Tad lūk, mūsu pilsētā Jūs bieži vien varat redzēt cilvēkus, kas ir ģērbušies tikai džinsos. Tie, kas nēsā džinsu kreklus ar biksēm, vismaz jāmāk, tos saskaņot. Vai vismaz jābūt labai figūrai.

- Teksasa taču nav modes pilsēta.

Čeizs: Tieši tā. Šī pilsēta ir zināma ar furbolu. Mode nespēlē nekādu lomu.

- Tevi saista mode?


Čeizs: Protams. Amerikāņu kino industrijā viss nāk komplektā - tāpēc ir jābūt lietas kursā. Aktierim tā jau ir norma - sievietēm ir vēl grūtāk. Man vienmēr ir sevi jāprezentē un protams, ka tas notiek pateicoties modei.

- Tad sanāk, ka tas tev skaitās vairāk kā darbs?

Čeizs: Nē. Man patīk nēsāt izcilu kostīmu, tāpēc, ka tas apģērbs man liek justies labāk. Tikai to es arī saprotu, jo man interesē dažādi stili.

- Tad mēs nekad tevi neredzēsim kovboja lomā?

Čeizs: Jā, diez vai. Vairums manu zābaku ir devušies uz mistkasti, vairākus gadus atpakaļ. Bet nevar zināt, esmu saglabājis dažus apavu pārus, tāpēc, varbūt kādreiz pienāks arī viņu diena.

- Kas ir tava stila ikona?

Čeizs: Es vienmēr esmu bijis liels Pola Ņūmana pielūdzējs. Viņa filma "Aukstasinīgais Lūks" - ir viena no vislabākajām filmām. Bet man viņš patīk, ne jau stila pēc, bet viņa manieru dēļ. Tā tas notiek: cilvēki, kas nekad nav interesējušies par modi, kļūst par stila ikonām. Ir no kā pamācīties. Tas pats ir attiecināms uz Stīvu Makkuinu.

- Pie kāda slēdziena tu nonāci, kad šodien stāvēji atvērta skapja priekšā?

Čeizs: Man nav noteiktu likumu, es paļaujos uz savu gaumi. Atšķirībā no vairums zvaigžņu, man nav sava personīgā stilista. Ja neesmu pārliecināts, tad jautāju sev: Vai tas tiešām man piestāv? Vai tas ir atbilstošs notikumam? Vai tas neizskatās pārāk kliedzoši?

- Ja tomēr nevari izlemt, kādiem brendiem tu dod priekšroku?

Čeizs: Tādu ir daudz. Levi's, John Varvatos un daudzi citi, kurus kombinēju ar vintidža lietām.

- Tava mīļākā manta?


Čeizs: Vienkāršs krekls no Ralfa Lorēna. Tas ir skaists ar mazām rūtiņām, bet tagad neko nevar redzēt, jo viss jau ir nogājis nost. Es viņu velku vismaz reizi nedēļā.

- Mīļākais aromāts?

Čeizs: Tāds nav. Nelietoju smaržas, tikai dezedorantu.

- Mīļākais dizaineris?

Čeizs: Ja man vajag izvēlēties vienu, tad D&G. Ja runā par kostīmiem un pidžamām, tad šis apģērbs ir lielisks.

- Tetovējumi šajā fotosesijā ir uz laiku. Vai tev ir īstie?

Čeizs: Ne viens. Bet man patīk, tie, ko Jūs man uzzīmējāt. Pašlaik es domāju par to, kas varētu mani motivēt uztaisīt tetovējumu vai pretēji atteikties no tiem uz visu laiku. Bet ziniet, mūsu laikos labāk nesākt - esmu pārliecināts, ka es nevarētu apstāties. Es kļūtu atkarīgs.

- Atgriezīsimies pie dumpošanās - tas ir lielisks veids, kā to parādīt?

Čeizs: Protams. Tetovējumos vairāk nav tās jēgas un nozīmēs, kādas tās bija, kad vecāki bija jauni. Tas ir dabiski.

- Filmā "12" tu atveido narkodīleri. Bet Gossip Girl tu sevi esi parādījis, kā kārtīgu jaunekli.

Čeizs: Tā ir divas dažādas pasaules. GG stāsta par ikdienas Manhetenas dzīvi. "12" - daudz smagāk. Puisis ko es atveidoju ir ļoti sarežģīts. Bet man patika viņu atveidot.

- Tu filmējies kopā ar 50cent.


Čeizs: Mīlīgs aktieris no ziepenes un brutāls reperis? Jā! Tika minēts, ka tas radīs konfliktu starp mums. Bet tā nenotika, mēs lieliski saprotamies. Es nevarētu vēlēties labāku kolēģi. 50 cent - īpašs cilvēks. Ļoti saprātīgs, ja iet runa par karjeru.

- Kādu mūziku tu pašlaik klausies?

Čeizs: Pamatā ir ģitāru mūzika. The Black Keys, The White Stripes, The Racounteurs. Ir arī Van Halen, Red Hot Chili Peppers и Guns N' Roses.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru