ceturtdiena, 2010. gada 1. jūlijs

Eda intervija austrāliešu žurnālam PopSugar


-Nesen tu BBC Radio stāstīji, ka tev nav meitenes. Tā tiešām ir?

Eds: Rrrr, es domāju Jūs sapratāt. Gan tā gan šitā. Man ir 23.gadi, jūs domājat, ka šajā vecumā var būt nopietnas attiecības?

-Tu esi iemīlējies kādā slavenībā?

Eds: Jā, bet viņas visas ir precējušās! Skārleta Johansone - vienmēr man būs vienīgā. Vēl man patīk Miranda Kera, bet nesen man stāstīja, ka viņa ir saderinājusies. Man patīk vecākas meitenes, tādas, kā Kristena Stjuarte, manā vecumā, mani nesaista. Es baidos, ka esmu no tiem vīriešiem, kas pievērš uzmanību tikai vecākām sievietēm.

-Kuram labāk sanāk atveidot amerikāņu akcentu - Tev vai Robertam Patinsonam?

Eds: Man.

-Leitone pašlaik filmējas Monte Karlo un tika manīta apskāvusies ar savu kolēģi Lūku Breisu. Tu nezini, vai viņi ir kopā?


Eds: Es mīlu austrāliešus...Man nav zināma šī stāsta patiesā puse. Bet es to noskaidrošu, kad satikšu Leitoni, tas notiks visai drīz.

-Pēdējā laikā Teilore liek par sevi runāt. Daži pat vēsta, ka viņa ģerbjas pārāk piedaudzīgi un atklāti savam vecumam. Kā tu domā?


Eds: Kad mēs esam tik jauni un atrodamies viņas vecumā, tad bieži vien eksperimentējam ar stilu un citām lietām. Viņai ļoti patīk šis ekstravagantais tēls, kuru viņa ir izveidojusi. Es vēlu viņai to labāko.

-Tu esi labi pazīstams ar saviem seksīgajiem matiem un krūtīm. Tu varētu noskūt tos dēļ kādas lomas?


Eds: Tas ir dīvaini, jo nesen par to aizdomājos. Godīgi sakot, tas jau tika izdarīts. Bet pašlaik nē, es netaisos to darīt. Bet ja man liktu to darīt, tad laikam piekristu.

-Tev ir divi vecākie brāļi. Saki, viņi ir brīvi?


Eds: Nē, abi ir precējušies.

-Kā tu nosvinēji savu dzimšanas dienu?


Eds: Es varu pateikt, ka tā nebija prestiža ballīte. Es skatījos pasaules čempionātu futbolā un pēc tam ar draugiem taisījām barbekjū pie maniem vecākiem. Tāpēc, šogad tā nebija holivudas ballīte.

- Nesen GG pārtraukumā tu filmējies jaunā filmā. Pastasti nedaudz par to.

Eds: Tā ir romantiska komēdija par diviem cilvēkiem, kas nāk no atšķirīgiem sociālajiem slāņiem. Tā ir jauka un neliela filma, kas lieliski derēs Ziemassvētkos, jo mēs viņu filmējām uz sniega kalna - Vācijā. Tā Jūs noteikti sasmīdinās.

-Tev ir trīs vietas. Kā tu tajās izvietosi austrāliešu, angļu un amerikāņu meitenes?

Eds: Pirmā vieta australietēm, otrā - anglietēm, trešā - amerikānietēm.

-Ko tu meklē meitenē?


Eds: Labu gaumi ģērbšanās stilā, tā kas nāk no iekšienes. Labu humora izjūtu. Mīlu, kad meitene nebaidās man atvērties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru