sestdiena, 2012. gada 14. janvāris

Spoileri no EW.


Lūdzu kaut ko par Dair? Mūs visu laiku ķircina un bez atlīdzības.
Es zinu, ka jūs esat nepacietīgi. Džoš Safrāns arī ir informēts, spriežot pēc tā ko viņš mums pateica kanāla TCA ballītē šajā nedēļā:"Es gribētu domāt, ka visi ir laimīgi, bet zinu, ka tas nav iespējams. Es zinu, ka cilvēki ir noguruši no šiem diviem soļiem uz priekšu, un vienu soli atpakļ. Es domāju ka risinājums drīz būs skaidrs."

Nevaru izlemt kas mani vairāk satrauc- Čaka un Blēras attiecības vai Neita izmeklēšana. Ir kaut kas par to? 
Ņemu Neitu (savā guļamistabā)."Neita vēsture nāks ar nopietnu kulmināciju, kura radīs jaunu stāstu. Ar Diānas prombūtni Neits uzņemsies lielāku atbildību par Spectator, kas novedīs viņu pie atbildes, kas patiesībā notika avārijas laikā. Atbilde būs 12.sērijā, pēc divām nedēļām. Tā ir laba!"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru