trešdiena, 2011. gada 14. septembris

Spoilers no Kristīnas.


Es jums atdošu visu, tikai lai dzirdētu ko jaunu par Denu un Blēru. Lūdzu pastāstiet ko labu par viņiem!
Es tikko dzirdēju kaut ko no 4 epizodes, kas burtiski lika man nopūsties, pēc tam iekliegties un viss beidzot pateikt "Velns lai parauj, jūs nopietni?" Rezultātā iznāk, ka skandalozā scēna, par kuru es runāju, nebūs tāda kāda liekās, bet es joprojām ieteiktu pāru Čaks/Blēra un Dens/Blēra faniem uzvilkt pieaugušo autiņus, katram gadījumam. Ņemiet vērā ka esat brīdināti.
Vai ir kaut kas jauns par Serēnu?
Viņa strādās kompānijā, kura grib iegūt tiesības uz konkrētu grāmatu,kura pieder konkrētai personai, kuru Serēna ļoti labi pazīst.
Vai ir kaut kas jauns par Čaka un Blēras attiecībām?
Čakam sāksies grūti laiki, viņam būs grūti šajā gadā kaut ko just.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru