ceturtdiena, 2011. gada 18. augusts

Teilore Momsena: "Es vairāk nefilmēšos."


Tie, kas cerēja, ka Teilore atgriezīsies, nāksies apbēdināt. Nesen 18gadīgā aktrise ir paziņojusi, ka vairāk nefilmēsies.
"Es aizeju no GG, pašlaik esmu tikai ar savu grupu un koncerttūrēs", viņa stāsta Elle. Tas ir tas, ko vienmēr esmu vēlējusies darīt. Un ceru, ka to darīšu, visu savu atlikušo dzīvi."
Novembrī, Momsena jau nāca klajā ar paziņojumu, ka ir ļoti aizņemta ar grupu, tāpēc uz kādu laiku ir pārtraukusi filmēšanos.
Maijā CW paziņoja, ka Teilore, kā arī Džesika vairāk nebūs pamata sastāvā. Tagad ir zināms, ka viņas vispār vairāk nebūs GG.
Momsena ir apmierināta ar pašreizējo dzīvi: "Mūzika ir viss, ko vēlos savā dzīvē," viņa stāsta. "Esmu vienmēr sapņojusi par koncerttūrēm un ierakstiem."
"Tas bija tik satraucoši, kad pirmā dziesma nāca klajā un visi varēja to dzirdēt."
Tā kā ar dziļu nožēlu, mēs atvadāmies no Mazās J (Little J). Mēs skumsim, bet novēlam visu to labāko!
Ziņas avots: http://www.tvfanatic.com/2011/08/taylor-momsen-ive-quit-acting/#ixzz1VMiTleB2

1 komentārs:

  1. īstenībā žēl, ka tā. nevarētu teikt, ka man baigi patiktu Dženija vai Vanesa, bet tomēr dīvaini, ka viņu vairs nebūs. :(

    AtbildētDzēst