trešdiena, 2011. gada 31. augusts

Bleika un Leo apmeklē Featherdale Wildlife Park, Sidnejā, Austrālijā-30.augustā.












Pāris veiksmīgi spēlēja spēli kaķis un pele jau pirmajās Bleikas Laivlijas piezemēšanās minūtēs Austrālijā, bet paparaci tomēr izdevās nofotogrāfēt aktrisi, kura atlidoja uz Sidneju pie sava mīļotā.

Un kurš būtu domājis, ka viņi ir Featherdale Wildlife parkā, Dunsaidā, rietum Sidnejā. Tieši pirms četriem dienā personālam tika paziņots, ka viņus gaida VIP personas vizīte. Neskatoties uz to, ka šo vietu daudzkārt apmeklēja augstākās pakāpes zvaigznes, kā piemēram Roberts De Niro, Mets Deimons, Teilors Lautners un Kristena Stjuarte, parka darbinieki bija ļoti uztraukušies, kad saprata ka viņiem būs jāvada ekskursija karstākajam Holivudas pārim.

Laivlija bija uzvilkusi džinsus, blūzi ar ziedu apdruku un cepuri, kura aizsedza viņas seju.Bet Leonardo bija uzvilcis džinsus un beisbola cepuri.

"Mēs nezinājām ko sagaidīt. Mums paziņoja to tikai tad kad viņi ieradās."- stāsta Kellija Eimsa, parka mārketinga menedžere, savā Confidential intervijā.

"Es ļoti brīnījos  par to, ka viņus būs jāpavada man. Es esmu ļoti liela Leo filmu fane." viņa stāsta.

"Viņi abi bija ļoti draudzīgi un vienkārši. Nebija neviena augstprātības mājiena no viņu puses. Leo ļoti daudz jautāja par apdraudētajām dzīvnieku sugām. Viņiem ļoti iepatikās koalas un vombati. Mēs parādijām viņiem krokodilu mazuļus."

"Bleika bija absolūti brīnišķīga. Es ļoti vēlos, lai viņi atgrieztos pie mums."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru