piektdiena, 2011. gada 27. maijs

Džesika:"Vanesa vēl var atgriezties!"


Šorīt mēs devāmies uz parku Madison Square Ņujorkā,  lai redzētu, kā Džesika met ābolus, cik ātri vien viņa var. Jā tiešām.Tā bija daļa no SoBe "Try Viss" fastball Challenge, kurā  vitamīna ūdens seja konkurēja ar saviem faniem. Mēs uzzinājām, ka bijušajai meitenei no NYLON vāka ir stipra roka.  Pēc spēles viņa runāja ar mums par dzīvi pēc "Gossip Girl" ,par remontu viņas jaunajā mājā un kāpēc viņa ir apsēsta ar grupau Strokes.

Kā viss pagāja? Sanāca pamētāties ar augļiem ātrāk par visiem? 
Džesika: [smejas] Patiesībā es biju ļoti satraukta, un mazliet nervozēju, bet es domāju, ka viss gāja labi.
Tu nodarbojies ar sportu?

Džesika: , tāpēc es gribēju strādāt ar SoBe. Es uzaugu spēlējot futbolu un aizraujoties ar klinšu kāpšanu un snovbordu.
Ar ko jūs nodarbojaties pēc aiziešanas no Gossip girl?
Džesika: Man sākas filmēšanās vairākās jaunās filmās pāris nākošajos mēnešos, pie tam drīz notiks pirmizrādes nedaudzām jau nofilmētajām filmām (tumšā indi komēdija «Art Machine» un drāma «Hirokin»). Es esmu satraukta. Es centos iegūt vairāk jaunu lomu, tā kā es tēloju Vanesu Abrams četrus gadus. Filmēšanās "Gossip girl" bija man lieliska pieredze, es iemācijos daudz jauna.Daži cilvēki, ar kuriem es tur strādāju , būs mani draugi uz mūžu.
Vanesa kādreiz  atgriezīsies?
Džesika: Mēs atstājām viņas stāstu atklātu priekš dažiem pagriezieniem nākotnē...Kas zina, Vanesa Abrams var atgriezties!
Tātad pēc tik ilgās filmēšanās Ņujorkā, tagad tu esi apmetusies Losandželosā?

Džesika:Man joprojām ir dzīvoklis Ņujorkā, un es nesen nopirku māju Losandželosā. Tagad tur vienkārši notiek remonts.
Kā tu viņu iekārto?
Džesika: Nav viena stila. Istabas nedaudz tiek veidotas bohēmiskā stilā, bet nav pakļautas kādai vienai tematikai. Es iekļauju interjerā dažādus mākslas priekšmetus, daudz spilgtu krāsu uz sienām, ērti spilveni, jūs noteikti saprotat.
Kādi ir tavi mīļākie veikali?
Džesika: Man patīk Curve, esmu liela fane Chris Benz, man ir daudz viņa apģērbu, vel  Marc Jacobs, un Marchesa.
Kas uz šo brīdi skan tavā iPod?
Džesika: Beach House - vienkārši neticami. The Kills tie ir vieni no maniem favorītiem jau ilgu laiku, un man tiešam patīk pēdējais albums Bon Iver.Ak, un es joprojām nevaru saklausīties jauno albumu The Strokes! Un viņu dziesmas ir tik ļoti paliekošas prātā.
Ko tu viss vairāk gaidi no šīs vasaras?
Džesika: Es mācos spēlēt ģitāru priekš jaunās lomas, kamēr saņemu no tā tikai prieku. Sāku savas nodarbības pusotru mēnesi atpakaļ, un man ir jātazīst ka tagad man ir daudz lielāka cieņa pret mūziķiem. Pēc filmēšanās mēs ar draudzenēm domājam nedaudz paceļot, bet pēc tam atkla pie darba! Šai vasarai jābūt jaukai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru