pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

Bleika filmējas, lai samaksātu rēķinus


23 gadus vecā aktrise ir kļuvusi par zvaigzni, pateicoties savai lomai GG un arī tadās filmās, kā "The town" un "Green Lantern". Neskatoties uz lomu pieaugumu, viņa paziņo, ka aktiermāksla nav viņas kaislība.

"Aktiermāksla - tas ir tikai darbs, veids, kā es pelnu naudu, lai samaksātu rēķinus. Mana īstā kaislība ir kulinārija, "
- stāsta Bleika žurnālam Elle.

2010. gadā Bleika filmējās trillerī "The Town", kurā piedalījās Bens Afleks. Kā stāsta Bleika, filma bija ļoti graujoša, kas viņai palīdzēja pilnībā iejusties savā lomā. Viņa atveidoja Kristiju - bijušo draudzeni Džeremijam Reneram.

"Šī filma izmainīja manu dzīvi! Kristija ir tāda, kādu es viņu vēlējos redzēt. Es vēlos šādas lomas. Tas ir tik interesanti, jo viņa ir pilnīgs pretstats man. Šajos brīžos es jūtu, ka paveicu savu darbu uz desmit, "
- piebilst Bleika.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru