svētdiena, 2011. gada 10. aprīlis

Eds par Leitoni un apstākļu maiņu


Ed, tu taču filmējies kopā ar Leo? Tev patīk filmēties Losandželosā vai, tomēr, vēlies palikt Ņujorkā?

Eds: GG ir jāpārvācas uz Losandželosu! Lieliska pilsēta, man patīk fona maiņa un meiteņu, uz kurām ir prieks skatīties un lepoties. Tas ir mīļi.

Izņemot to, ka filmējies jaunā filmā, kas vēl ir gaidāms taviem pielūdzējiem? Duets ar Leitoni Mīsteri?

Eds: Viņa ir lieliska meitene, bet mans mūzikas žanrs nedaudz atšķiras no viņas, tāpēc mēs nevaram! Pens, Čeizs un es visu laiku kopā dziedam. Mēs esam īsta grupa! Mums nevajag meitenes! Mums vajag mūs pašus! Bet, domāju, ka satikšu Leitoni vasarā pirms GG filmēšanas. Tas ir mans pienākums, jo viņa ir mana meitene! Čeizs pagaidīs! (smejas)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru