trešdiena, 2011. gada 20. aprīlis

Diskusija par sēriju 4х18 The Kids Stay in the Picture


Sveicināti!
GG ir atgriezies ar pēdējām piecām sērijām. Sākums visai interesants un turpinājums solās būt vēl interesantāks. Tātad, jautājumi Jums:

1) Blēra - liktenīgā sieviete, kuru viņa izvēlēsies? Denu, Čaku vai Princi?
2) Vai Lilija, tiešām, nonāks cietumā?
3) Vai Serēna mainīs Čārlijas vienmuļo dzīvi?
4) Kāds ir Čārlijas noslēpums, ko nepaguva izstāstīt māsa Lilijai?
5) Ko Princis dara pilsētā? Vai tiešām viņš iekaros Blēras sirdi? Varbūt nodomi ir savādāki?


Un, protams, Jūsu viedokļi un komentāri par sēriju kopumā.

3 komentāri:

  1. 1)Noteikti Čaku!!
    2)Nē,tā jau vienmēr ir,atradīsies kompromiss
    3)Jā,bet vēlāk viņa noteikti aizbrauks prom,tāpat viņa neliekas īpaši interesants tēls,vismaz pagaidām.
    4)tas noslēpums droši vien būs iemesls kāpēc viņa aizbrauks prom no manhetenas.
    5)droši vien Blēras dēļ

    AtbildētDzēst
  2. 1)Princis ir piemīlīgs,bet es domāju,ka izvēlēsies Čaku.Tā tomēr ir jau sena mīlestība :)
    2)Ja pēkšņi neradīsies kkādi attaisnojumi vai kompromisi,tad domāju,ka nonāks.
    3)Varbūt.Patiesībā,es nezinu kāpēc,bet man šķiet,ka Čārlija patiesībā par Manhetenas dzīvi un visu,kas ar to saistās,zin vairāk,nekā pasaka.Es pieņemu,ka kļūdos,bet nu ir man tā sajūta,ka viņa tikai tēlo tādu naivulīti un nezinīti...
    4)Pirmais,kas nāk prātā-narkotikas.Taču,zinot GG veidotāju izdomu,es domāju,ka tur būs kkas orģinālāks.Ceru,ka līdz sezonas beigām tas noslēpums tiks atklāts.
    5)Blēras dēļ,un tikai.Viņš šķiet pārāk jauks,lai būtu kkāds ļaunais ar slēptiem,netīriem plāniem.Bet es domāju,ka sirdi viņam iekarot neizdosies...jo,man šķiet,ka Blēra mīl Čaku joprojām.

    AtbildētDzēst
  3. 1. Es ceru, ka Princi pagaidām. Viņš tāds jauks ;D
    2. Domāju, ka nē. Kādu nosacīto iedos, ja viņiem tāda sistēma arī pastāv. ;D
    3. Čārlija pati to ir gatava mainīt, tad jau Serēnu tur nemaz nevajag.
    4. Trakulības iepriekš? I have no idea.
    5. Blēra! - tas ir gana labs iemesls.

    AtbildētDzēst