trešdiena, 2011. gada 23. marts

Tika par Reinas apģērbiem un skūpstiem filmēšanas laukumā


Tika atveido seriālā GG ietekmīgu, lietišķu sievieti un vīriešu magnētu - Reinu Torpu. Tas nozīmē tikai to, ka viņa savu darba dienu pavada skūpstot tādus vīriešus, kā Edu Vestviku un Čeizu Kraufordu un viņai ir pieeja pie neskaitāmiem apģērbiem.

"Tas ir katras meitenes sapnis. Tu ieej garderobē un tur visur ir drēbes, - atzīstās Tika žurnālam OK!. - Viņi man ir atklājuši modes pasauli!"


Kā Jums patīk atveidotā varone GG?


Tika: Viņa ir stipra un viņa skaidri zina, ko vēlās un kādus lēmumus viņa pieņem. Man patīk viņas uzvedība ar vīriešiem! Es arī vēlētos būt tik droša. Es iejūtos Reinas tēlā, kad vēlos uzsākt sarunu ar puisi!

Kā bija skūpstīt Edu un Čeizu?

Tika: Nav ne vīna ne sveces! Man ar Edu ir dažas ainas, kad es vienkāršu gulēju viņam virsū un skatījos viņam acīs. Bet viņš teica, "Aga". Viņš runāja asprātīgas lietas, ka mēs varētu atslābt.

Ko var saprast, ielūkojoties Jūsu skapī?


Tika: Ka man ir vajadzīgs daudz lielāks! Tagad, kad apģērbu var iegādāties internetā... tā ir problēma!

Ko Jūs nozagtu no Reinas garderobes?


Tika: Viņi mani apģērba violetā kleitā no Hervé Léger. Es izskatījos satriecoši! Uzvelkot šo kleitu, es sajutos tā, ka varu iekarot pasauli.

Kas Jums vislabāk patikās šodienas fotosesijā?

Tika: Man patika, kā krāsas kontrastē ar manu ādas krāsu. Es vēlētos savākt ik katru lietu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru