ceturtdiena, 2011. gada 3. februāris

Eds ir gatavs jaunām lomām


Eds, kas mums ir zināms, kā Čaks Bass ir apmierināts ar lomu un doto iespēju, bet vēlas piedalīties jaunos projektos.

"Tas viss ir darbs, jūs saprotat, tās ir sajūtas, kuras gūst, kad rodas saikne. Tādas sajūtas man bija ar Čaku Basu sākumā - es biju apburts ar viņu. Bet tagad es vēlos kaut ko jaunu. Esmu gatavs izjust sevi cita veida lomās, " - atzinās aktieris žurnālam Tatler.

Aktieris uzskata, ka atspēriena punkts ir loma filmā Chalet Girl, kurā viņš atveido bagātu džeku vārdā Džonijs.

"Tas bija, kas jauns, pretstats Čakam - jauks džeks, tam es vairāk līdzinos. Viņam ir sirds, dvēsele un viņš vēl aizvien vēlas atrast vietu šajā pasaulē, - stāsta aktieris par savu varoni filmā Chalet Girl.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru