trešdiena, 2011. gada 5. janvāris

Bleika ir oficiāli kļuvusi par Chanel somu reklāmas seju


Bleika ir kļuvusi par kampaņas Mademoiselle reklāmas seju, tā ir Chanel somu līnija. Gada beigās Bleika pabija Parīzē uz fotosesiju, kuru uzņēma pats Karls Lāgerfelds. Reklāma parādīsies modes lapās - 2011.gada aprīlī.

"Viņa ir sava veida American dream girl. Es domāju viņa kļūs par izcilu aktrisi. Viņā rit tāda dzīvība, - dalījās ar iespaidiem Kārls. - Bija tik viegli ar viņu strādāt, jo visi viņā iemīlējās."

"Sapnis, kas kļuvis par realitāti ir maigi teikts. Es varu teikt, ka jūtos tik laimīga un veiksmīga. Kaut arī es būšu reklāmas seja, es šīs somas tāpat nēsāšu, kā jebkura cita meitene. Es vienmēr jutīšu to, ka tā ir vairāk nekā soma. Tas ir, kas pārsteidzošs ar lūpu krāsām, mīlestības vēstulēm, sapņiem un iespējām, tas ir tas, ko jūtu, kad redzu šo logotipu," - atzinās Bleika.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru