trešdiena, 2010. gada 29. decembris

Leitone stāsta par dzīves svarīgām lietām


Par tusiņiem: "Es neesmu tusētāja. Esmu sapratusi, ka tas ir visneinteresantākais veids, kā izniekot savu laiku".

Par nākotni: "Es vēlos nodibināt ģimeni, tāpēc saprotu, kam man vajag ielaist savā dzīvē mīlestību. Es zinu, kaut kur ir mans īstais cilvēks, bet es nemeklēju viņu pašlaik".

Par attiecībām:
"Lai kļūtu par manu draugu ir nepieciešamas lielas pūles. Es reti pielaižu cilvēkus sev klāt. Jūs nevarat izstāstīt visu savu bēdu un domāt, ka tagad esam draugi. Mēs pārak maz viens otru zinam. Tā notiek arī ar mīlestību".

Par mīlestību: "Man liekas, vajag atcerēties to sajūtu, kad Jūs skumstat, tāpēc, ka skumjas ir dabisks dvēseles stāvoklis, kad beidzas attiecības. Ikvienam vajadzētu dzīvē iziet cauri šim posmam, nevis pretoties sakot: "Nē, es vēlos būt laimīga". Es nedomāju, ka tas ir prātīgi. Nedomājiet, ka vēlos skumst vai ka ar mani kaut kas nav kārtībā, vienkārši šīs emocijas deva svētību manam darbam un es uzskatu to par pozitīvu pieredzi".

Par mūziku:
"Pašlaik es strādāju ar grupu, ierakstu daudz akustiskās mūzikas, rakstu jaunas dziesmas. Tas ir jautri un tas mani papildina. Tas attaino manā dzīvē pārdzīvoto, tas, kas notiek ar mani pašlaik un tas, ar ko vēlos dalīties. Protams, pārsvarā dziesmas ir par mīlestību un attiecībām. Lidojumi un kritieni, kas gadās man ceļā un ir pazīstami ikvienam".

Par filmēšanos "Country Strong":
"Es izjutu lieliku iedvesmu, atrodoties kopā ar cilvēkiem, kas veido fantastisku mūziku un raksta dziesmas, kas izsaka dvēseles sajūtas. Nešvilā ir daudz talantīgu cilvēku un mūzika, kuru viņi veido ir mūžīga. Tie ir īsti mūziķi, nevis dators".

Par to, kas atrodas viņas somā
: "Ja tev ir liela soma tas ir lieliski, jo tā labi noder ceļojumos un filmēšanas laukumos, jo es varu paķert līdzi savu grāmatu, scenāriju un maku. Nevaru iztikt bez roku krema un dezinficējošā līdzekļa, tāpēc, ka esmu nedaudz traka uz tīrību. Manā somā var atrast arī Ipod un austiņas. Nozīmīgu vietu manā somā ieņem arī šalle, kuru es varu izmantot, kā apmetni, kad dodos lidojumos."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru