trešdiena, 2010. gada 15. decembris

Jaunumi par GG


Klīst baumas, ka GG vairāk nerādīs?

Tas viss saistīts ar manu paziņu, kas dzirdēja, ka Leitones līgums beidzās pēc 2 gadiem, bet vēl ir par agru krist panikā! Mans ziņotājs vēsta, ka kanāls CW negrasās atteikties no seriāla, tuvākajā nākotnē. Protams, grafikus vajadzēs pielāgot aktieru vajadzībām, lai viņi varētu darboties savos projektos, tas nozīmē, ka redzēsim jaunas sejas. Bet vēl ir par agru domāt, kas notiks pēc 2 gadiem, cerēsim, ka Leitone paliks.

Vai Blēra ar Denu būs kopā? Viņi kopā izskatās lieliski, būtu jauki viņus redzēt, kā pāri!

Nevar nepiekrist. Mans ziņotājs vēsta "nav komentāru", bet es jūtu, ka tur kaut kas briest, cerams, ka tā arī ir! Kad Leitonei jautāja, kas notiks GG 4.sezonā, viņa atbildēja:"Viņai parādās negaidīta draudzība ar Denum tas ir jautri, jo man patīk strādāt kopā ar Denu, vairāk es neko nevaru teikt."

Sēriju nosaukumi:

4x12 The Kids Are Not All Right (24.janvāris)
4x13 Damien Darko (31.janvāris)
4x14 Panic Roommate (7.februāris)
4x15 It-girl Happened One Night (15.februāris)
4x16 While You Weren’t Sleeping (21.februāris)
4x17 Vēl nav nosaukuma (28.februāris)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru