svētdiena, 2010. gada 5. decembris

Eda intervija žurnālam Gotham Magazine


Eds Vestviks nav nelietis - viņš tādu atveido tikai seriālā. Viņam nav žēl naudas alum, bet viņš nav tik bagāts, kā Čaks Bass. Un viņš ir brits. Īstenībā, Eds nemaz nav līdzīgs Čakam.

"Man liekas, bija daži fani, kas saskuma, - stāsta 23gadus vecais aktieris par saviem faniem, kas satikuši viņu dzīvē un nedzird Čaka seksīgo balsi, - Domāju, ka cilvēki ir pārsteigti, ka neesmu tik samaitāts, kā Čaks. Kaut gan es arī varu būt slikts. Man bieži vien ir garastāvokļu maiņas."

Eiropas attieksme pret seksu atšķiras no Amerikāņu. Vai biji pārsteigts par to bumu, ko sacēla Gossip Girl, kad tikko parādījās?

Eds: Es nodomāju, tas ir forši! Es atceros OMFG-kampaņu, kad pilsētas rotāja bilbordi, kur es ar Leitoni skūpstos, kritiķi mētājās ar indīgām frāzēm, vecāki bija šokā par mūsu šovu, bet man tas viss likās smieklīgi.

Laikam, nav patīkami, lasīt par savu privāto dzīvi presē?

Eds: Tas ir dīvaini. Es vēl esmu jauns un tāpēc saprotu, ka ja ar mani kaut kas notiek, tad visa mana dzīve parādās presē. Dažkārt tas var krist uz nerviem, bet ar manu profesiju, tas ir neizbēgami. Pašlaik es atrodos tādā posmā, kad vienkārši atsakos komentēt savu personīgo dzīvi.

Ar ko atšķiras britu paparacī no amerikāņu?

Eds: Šeit vienmēr atradīsies daži reportieri, kuri būs paslēpušies Meatpacking District tieši pie viesnīcas Gansevoort. Ziniet, ir tādas vietas, kas vienkārši pievelkt uzmanību pie sevis un tā ir laba iespēja nofotgrāfēt uz ielas slavenību. Atšķirībā no Ņujorkas, Londonā nekas tāds nav bijis. Vistrakākie paparacī bija Francijā, kad sākām filmēt ceturto sezonu. Mēs filmējām ainu un kādā brīdī paparacī pagrūda viņam traucējošo bērnu, lai tikai varētu nofotgrāfēt.

Tas, kā ģērbies GG ir vienmēr apspriežams. Kā tu raksturotu savu stilu?

Eds: Seriālā mēs vienmēr esam apģērbti perfekti, bet ikdienā es ģērbjos daudz brīvāk. Protams, man neviens neliek nēsāt smokingu katru dienu. Es ērti jūtos džinsās un t-kreklā. Vēl es nevaru iztikt bez savām rotaslietām, striķīšiem un aviatoru brillēm - foršie mazie nieciņi.

Kā tavs stils ietekmē tavu vecpuiša dzīvokli?


Eds: Ir viena vieta uz Houston Street, kur var nopirkt daudz dažādas dīvainas lietas, piemēram, šis čemodāns 1912.gadā, kas, ja var ticēt pārdevējam, ir piederējis vienam aristokrātam Eiropā. Tā ir ļoti vērtīga manta man.

Vai tev ir kāds elks, kura karjerai tu vēlētos līdzināties?

Eds: Jūs varat aplūkot pašus foršākos cilvēkus uz zemes, piemēram, Džoniju Depu - viņam pieder sala Karību jūrā, kur viņš pavada 4 mēnešus gadā, skraidot, kā traks pirāts, tādas lietas ir ļoti saistošas jaunam aktierim. Protams, tā kā es esmu anglis, es apbrīnoju Danielu Kreigu, kas atveido Džeimsu Bondu. Katrs anglis vēlētos būt slepenais anģents.

Tātad Bonds, nevis ļaunais? Tev steidzami vajag atveidot kādu ļaundari.


Eds: Ak Dievs, jā es nedaru neko ļaunu. Kaut gan vienreiz es paņēmu drauga ģitāru un saplēsu, jo biju ļoti dusmīgs. Bet ja būs iespēja, es viņam nopirkšu jaunu, es apsolu.

Bet šī taču ir Ņujorka - te var iedzīvoties daudz dažādās nepatikšanās.


Eds: Es zogu ceļa zīmes. Man dzīvoklī ir ceļa konuss, kuru es nozagu pagājušā naktī.

Lūk. Tu esi nelietis.

Eds: Jā, es nozagu ceļa konusu. Esmu nelietis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru