otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Bleika ir pārvarējusi kautrību pateicoties seriālam


Bleika stāsta, ka pēdējo gadu laikā viņa ir kļuvusi "spilgtāka un drošāka": "Man bija vajadzīgs laiks, lai tiktu pie šīm īpašībām. Man liekas, ka mana kautrība ir saistīta ar to dīvaino sajūtu, kura mani piemeklē, kad atrodos augstumos".

Seriāls Bleikai ir pavēris jaunas īpašības, kuras agrāk viņai nepiemita: "Es vēl aizvien mācos. Pēdējo gadu laikā esmu izaugusi un pateicoties šovam es izjūtu stingru pamatu zem kājām".

Bleika, kas nesen izšķīrās no Pena atzina, ka viņai riebjas baumas, ko prese izdomā: "Man tas liekas dīvaini, ko tik var izdomāt. Kad es redzu baumas par sevi, pirmais par ko es domāju ir mana tante, kuru es ļoti mīlu un nevēlos, lai viņa tās lasa... Viņai vienmēr es būšu mazā Bleika, nevēlos, lai viņa pārdzīvo".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru