svētdiena, 2010. gada 17. oktobris

Eda intervija žurnālam Look Magazine


Eds nespēj noticēt savai veiksmei. Pēc nelielām lomā seriālos "Katastrofa" un "Dakteri", Eds saņēma lomu - meiteņu mīlulis Čaks Bass. Trīs gadu laikā, mēs esam Edu ievērojuši dažādās ballītēs, kur viņš kontaktējās ar visa veida slavenībām. Vai viņš skumst pēc mājām, vai viņš ir kādreiz mīlējis un, kas īsti notiek starp viņu un Džesiku Zoru? Look Magazine satikās ar Edu, lai apspriestu šīs un citas lietas Mayfair Hotel - Anglijā.

-Arī tu, kā vairums aktieru pameti Angliju, lai Amerikā sāktu savu uzvaras gājienu. Un tev tas izdevās. Vai tu jūties laimīgs?

Eds: Noteikti. Es katru dienu par to pārliecinos un tas dod man motivāciju darboties tālāk. Dažreiz protams, pārāk liela uzmanība ir nomācoša, bet Amerika man deva tik lielas iespējas un es to izbaudu ik brīdi.

-Vai tev bija viegli pierast pie dzīves Amerikā?


Eds: No sākuma es biju sajūsmā, bet ar laiku es sāku pierast un skumt pēc Anglijas, īpaši, kad skatos futbolu ar saviem draugiem.

-Vai tā ir taisnība, ka Gossip Girl uzņemšanas laukumā aktieri nesarunājās?

Eds: Nē. Mēs esam jauniešu grupa, kas ir iemesta vienā dzīves ritmā. Es domāju, ka cilvēki atradīs jebkādu iemeslu, lai tikai palaistu baumas.

-Tu tika manīts skūpstāmies ar savu bijušo meiteni Džesiku Zoru. Jūs atkal esat kopā?

Eds: Es negribu runāt par Džesiku. Nākamais jautājums.

-Tu varētu sākt satikties ar kādu no uzņemšanas laukuma?

Eds: Nekad nesaki nekad.

-Tu vienmēr esi bijis meiteņu mīlulis?

Eds: Esmu vienmēr bijis īsts mačo - 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā. Tas bija dabiski, meitenes man kārās kaklā viena pēc otras. Nē, tā nav. Es jokojos! Es apskaudu savu draugu skolā, tāpēc, ka viņš satikās ar vecākām meitenēm, kuras bija daudz pievilcīgākās. Ar mani tā nenotika.

-Tavs varonis ir īsts "babņiks". Tu esi viņam līdzīgs?

Eds: es domāju, ka esmu daudz jūtīgāks par viņu. Kad meitenes ar mani ir parunājušas, viņas saprot, ka mēs esam dažādi.

-Tev vairāk patīk Angļu vai Amerikāņu meitenes?

Eds: Hmm, es teikšu, ka man patīk brazīlietes! Ar ko tad anglietes atšķirās no amerikānietēm? Ar savu pieeju un attieksmi. Anglietes nepadodas, tajā pašā laikā amerikānietes baidās no grūtībām, viņas vēlas, lai viss būtu ideāli.

-Tu kādreiz minēji, ka mīlēt var tikai vienreiz dzīvē. Kuru?

Eds: Manu mammu. Viņi ir vienīgā sieviete, manā dzīvē. Vai es esmu mammas dēliņš? Noteikti. Es mīlu viņu.

-Kādas meitenes tev patīk?


Eds: Tās, kuras māk sakarīgi runāt un skaista sejiņa arī nenāktu par ļaunu. Bet man nav konkrēts tips. Mani pievelk meitenēs, ne tikai ārējais izskats. Mums rodas saikne un dažreiz tā pat nav kontrolējama.

-Kas ir tavs sievietes ideāls?

Eds: Es nekad neesmu saticis Skārletu Johansoni, bet viņa ir lieliska.

Avots: www.gossipgirlonline.ru

2 komentāri: