sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

Čeizs ir pietiekoši gudrs, lai saprastu sava varoņa kļūdas


Ir zināms, ka Neitu Arčibaltu uzskata par stūlbāko GG varoni, jo viņš visu panāk ar savu izskatu. Bet tas neatiecas uz Čeizu Kraufordu, kas saprot, ka viņa atveidotais varonis ir stūlbs.

"Tas kļūst vienkārši smieklīgi, es pat nezinu ko teikt, - atzīstas Čeizs GQ ballītē, par piemēru minot ainu ar Džuljetu. "Ir aina, ko varētu raksturot, kā "O jā, mums viss ir kārtībā," - saka viņa, skatoties uz telefonu, kas viņai ir rokās. "Vai, es tikko saņēmusi sms, man ir jāskrien," - Neits atbild, - "Labi". Viņi pataisa mani, paši saprotat..."


Par stūlbeni? Čeizs smejās: "Tā arī ir.. tas kļūst smieklīgi." Tālāk vēlamies uzzināt, kas par stāstu ir Džuljetai un viņas brālim cietumā, par ko viņa cenšas atriebties. "Gribētos Jums to pastāstīt, ja vien kāds, filmēšanas laukumā to zinātu, - stāsta aktieris. - Es lasīju scenāriju, bet neko nesapratu." Cik interesanti, mēs domājām, ka Čeizs to zina, vai tiešām to slēpj arī no aktieriem, tāpat, kā seriālā Lost, varbūt Čeizs, mūs grib izjokot...

Šajā nedēļā, mums izdevās parunāties arī ar Keitiju Kesidiju, kura bija īsa un lakoniska. "Tas būs labi, kaut gan, - stāsta aktrise. - Nē, tas tomēr būs forši un interesanti."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru