trešdiena, 2010. gada 22. septembris

Ātrie jautājumi Edam no OK! Australia


Pēdējā sms: No mana aģenta, dažas minūtes atpakaļ. Tās bija lieliskas ziņas!
Pēdējais albums: Jaunais Eminem albums. Tas ir fantastisks!
Pēdējais ēdiens, ko esi ēdis: Makaroni Boļonas mērcē.
Pēdējā informācija, ko meklēji google: MSN.co.uk mājas lapa, kur Deivu Marju parāda savādākā gaismā. Pēc tam apmeklēju mebeļu lapu.
Pēdējais, ko esi izlasījis: GG scenārijs.
Pēdējā reize, kad esi raudājis: Baidos, ka nemacēšu atbildēt, jo neesmu raudājusi, jau ilgu laiku.(smejās) Mana sirds, laikam, ir sasalusi.
Pēdējais, ko esi sev nopircis: Sarkani apavi, kas man pašlaik ir kājās.
Pēdējā dāvana, ko esi dāvinājis: Saulenes, kuras es uzdāvināju savam draugam, dažas dienas atpakaļ. Tās bija no Kartjē.
Pēdējo reizi, kad teici "Es mīlu tevi!": Divas minūtes atpakaļ savam aģenta,: XOXO un šāda veidas muļķības.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru