piektdiena, 2010. gada 20. augusts

5 fakti par Leitoni


Leitonē nav nekas kopīgs ar viņas atveidoto varoni Blēru. Viņas abas ir lieliskas un mīļas, bet atšķirībā no Blēras, kura savu valdzinājumu izmanto, lai manipulētu ar cilvēkiem, Leitone ir īsta.

Mēs izskatījām interviju par aktrisi, dziedātāju un reklāmas seju un lūk, 5 fakti par Leitoni.

Viņas kaislība ir ūdens.
Kaut arī sarakstā ar skaistumu lietām, bez kurām Leitone nevar izdzīvot ir arī saules aizsarkrēms un pincete uzacīm, ūdens ir tā lieta, bez kura aktrie nu nekādi nevar iztikt.
"Skaistums ir iekšējs, - viņa saka. - Dievinu izpušamos ūdens baloniņus, īpaši, kad atrodos darbā vai lidmašīnā." Kā arī skaistule lieto Herbal Essences Hello Hydration, lai iegūtu savas pasakainās lokas.

Viņa ir dabīga blondīne.
"Mans īstais matu tonis ir tumši blonds, - stāsta pašreizējā brunete. - Šis šokolādes tonis ir GG. Esmu pārkrāsojusi arī blondus matus un esmu bijusi arī riža, tas viss priekš manām kino lomām."


Viņa nožēlo tikai vienu.
"Diemžēl, ilgu laiku es nebiju pārliecināta par savu ādu, vai tā tiešām izskatās labi un dabīgi. Tagad es mīlu sevi arī bez kosmētikas un frizūras, jūtos ļoti veselīgi un skaisti," - skaidro Leitone.


Agri radās mīlestība pret modi.
"Manu bārbiju pārģērbšana bija sākums, man patika arī vērot mammu, kad viņa kaut kur taisījās un krāsojās. Man likās tas ļoti aizraujoši,- atceras Mīstere. - Kad es kļuvu vecāka, mamma man atdeva daudz drēbju un es tās nesāju ikdienā. Mamma vienmēr bija ļoti pārliecināta par sevi, tāpēc es varu ar viņu lepoties."

Viņai nav mīluļu.
"Nedomāju, ka varu izvēlēties vienu apģērbu zīmolu, ko mīlu,- atzīstas viņa. - Labākais modē ir tas, ka tu vari miksēt kopā dažādus stilus un mainīt savu tēlu."


Avots: www.gossipgirlonline.ru

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru