pirmdiena, 2010. gada 12. jūlijs

Teilore pārmet Sairusai


Kā izrādās, tad Teilorei ir apnicis, ka viņu visu laiku salīdzina ar tīņu superzvaigzni Mailiju Sairusu. 

"Es neesmu un arī nevēlos līdzināties Mailijai f*aking Sairusai," Teilore saka. "Man ir vienaldzīga slava. Es to daru, jo es mīlu mūziku, man patīk ierakstīt singlus un ja arī cilvēkiem patīk mana mūzika, tad tas ir apsveicami."

Momsena ari paskaidroja, ka viņai nav pretenziju pret pašu Mailiju Sairusu, bet viņai ir pretenzijas pret, um, viņas s*dīgo mūziku. "Man neriebjas Mailija kā personība. Lai gan, es domāju, ka Disneja nācija, kas tagad valda pasaulē, ir vienkārši nožēlojama. Es domāju, ka pasaule tam jau ir tikusi pāri. Es nepazīstu Mailiju personīgi, bet mūsu mūzika ir ļoti dažāda. Salīdzināt mūs tikai mūsu vecuma dēl ir muļķīgi un nožēlojami."

Viens nu gan ir jāatzīst, Teilore bija tā, kas vēlējās Hanas Montanas lomu, tomēr tika izvēlēta Sairusa. Interesanti, vai tāpēc Momsena par Sairusu tik bieži izsakās publiski? Vai arī vainojama Teilores lielā mute, jo kā zinām viņa aizskāra arī Leitones mūziku. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru