otrdiena, 2010. gada 20. jūlijs

Jaunumi par Gossip Girl varoņu attiecībām!


Jautājums: Ieprieciniet ar kādiem jaunumiem. Es dzirdēju, ka Klemensa kļūs par pastāvīgo varoni seriālā. Tā ir vai nav!

- Klemense nekļūs par pastāvīgo varoni šajā sezonā. Kā arī varu pastāstīt, ka Blērai nebūs jauna mīlestība. Tāpēc varbūt...tas ir tas ko vēlējāties dzirdēt? Runājot par citu pārīti, tad atcerieties fotogrāfiju - Dens ar Vanesu un bērnu ratiem? Izskatās, ka tas ir Dena bērns. Es vēl aizvien esmu šokā, ka autori izvēlējās šādu seriāla pavērsienu. Jūs? Trako māja...

Jautājums: Vai sezonas sākumā Dens ar Serēnu būs kopā?

- Es dzirdēju, ka nē. Es vēl aizvien nesaprotu, ko viņa nav saskatījusi savā pusbrālī, kuram drīz būs bērns!

Avots: http://gossipgirlonline.ru/news/2010-07-20-4845

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru