pirmdiena, 2010. gada 5. jūlijs

Eds par slepeno mūzikas projektu, "Aptumsumu" un sapņiem par Meganu Foksu


-Esi sveicināts Sidnejā, Ed! Pastāsti saviem pielūdzējiem, ko tu dari Austrālijā?

Eds: Es sāku sadarboties ar Virgin Mobile, tāpēc nolēmu piedalīties viņu, mobilo telefonu, reklāmas kampāņā. Intrigante un mans varonis Čaks Bass ir plaši pazīstami Austrālijā, tāpēc visi zina, ka seriāla varoņi nespēj pastāvēt bez mobilajiem telefoniem, protams, arī es, reālajā dzīvē, tāpēc šī sadarbība bija dabiska.

-Runājot par sadarbību, kas rakstīta debesīs, tu šobrīd esi viens. Vai tu varētu sākt satikties ar vienu no savām pielūdzējām?


Eds: Rrr, šo es Jums pastāstīšu pēc 10 minutēm. (lūkojās un sveicina fanu masu, kas ir savākušies pie veikala Virgin Mobile)

-Tu vairāk neuzstājies ar grupu The Filthy Youth, tāpēc vari mums pastāstīt par savu slepeno muzikālo projektu, kas ir tapšanas stadijā?


Eds: Mūzikas jomā es tiešām viedoju ko slepenu, bet ja es tagad sākšu stāstīt par to, tad Amērika mani uzskatīs par jukušo un noturēs par spiegu, tāpēc pagaidām par šo tēmu es klusēšu.

-Labi, bet vai tā ir patiesība, ka Leitone Mīstere ir piedāvājusi ierakstīt ar viņu kopā dziesmu, viņas debijas albumam?


Eds: Leitone man nesen piedāvāja atnākt un izdarīt kaut ko, bet es padomāju, ka viņa vienkārši joko, tāpēc, eh, viņai patīk uzspiest uz pareizajām pogām.

-Austrālijā pašlaik notiek ne tikai apsēstība ar Edu Vestviku, bet arī ar "Aptumsumu", kuras pirmizrāde nesen notika. Tu gribētu filmēties vampīru sāgā?

Eds: Baidos, ka nē. Bet aktieri, kas piedalās šajā filmā ir patiešām lieliski. Tāpēc, lai viņiem tiek vairāk varas un slavas.

-Mēs dzirdējām, ka tev ir labas attiecības ar Robertu Patinsonu...


Eds: Jā, es zinu Robu, un daudzi man saka, ka esmu viņam līdzīgs. Bet vispār viņš ir man līdzīgs.

-Tad var pilnībā teikt, ka tu nevēlētos spēlēt nākamajā vampīru sāgā?

Eds: Nē, es ļaušu tam būt, bez manīm.

-Tu kaut kad teici, ka Džeimsa Bonda loma ir tavs sapnis. Saki, ko tu vēlētos redzēt savas draudzenes lomā, šajā filmā?


Eds: Ooo, labs jautājums. Ja es beizot tiktu pie Džeimsa Bonda lomas un man būtu ļauts izvēlēties sev meiteni, tad tā būtu Megana Foksa, tāpēc, ka pašreiz esmu ļoti aizrāvies ar viņu.

-Tu taču zini, ka viņa nesen apprecējās...


Eds: Ah, kas notiek ar cilvēkie, kāpēc viņi tik ātri grib precēties?! Tas ir šausmīgi.

Avots: www.gossipgirlonline.ru

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru