otrdiena, 2010. gada 20. jūlijs

Čeiza intervija britu Cosmo


Viņš ir seksīgs, brīvs un apmāts ar britu meitenēm. GG zvaigzne Čeizs mums pastāstīja, ko viņš meklē mīlestībā.

-Tā...ko tu cieni sievietēs?

Čeizs: Man patīk sabiedriskas meitenes ar labu humora izjūtu. Man ļoti patīk britu meitenes, jo viņas ir pieklājīgas un runā ar akcentu. Kas mani atgrūž? Kad meitene man uzmācās vai ir piedzērusies. Tas nekad nav labi, drīzāk tā ir katastrofa.

-Vai tu tici mīlestībai no pirmā acu skatiena?

Čeizs: Ticu. Tu gūsti signālu, kad satiec kaut ko īpašu. No tā ir jāuzmanās. Esmu izjutis šo sajūtu un tā man patika.

-Ko tu domā par vienas nakts attiecībām?


Čeizs: Es tāds neesmu. Tas liek šaubīties par to ko vēlas cilvēks. Ir jāiepazīstas caur draugiem vai paziņām, lai varētu tam cilvēkam uzticēties. Man patīk ja meitene ir daudzpusīga. Ir labi, ja no sākuma ir draudzība un laba laika pavadīšana.

-Tu izklausies pēc romantiķa...


Čeizs: Romantiķis - tas skan diezgan subjektīvi. Man liekas, ka šis apzīmējums ir par cilvēkiem, kas attiecības veido radoši un neiekļaujas ierastajos rāmjos. Es nedaru neko īpašu, bet man patīk zīmēt meitenēm kartītes vai uzaicināt uz kādu koncertu. Es neizmantoju banālas frāzes, lai iegūtu meiteni.

-Tavs varonis Neits atgriežas pie savas pirmās mīlestības. Vai tavā sirdī ir vieta tavai pirmai meitenei?

Čeizs: Vispār ir. Es nezinu, kāda jums ir izpratne par pirmo mīlestību tīņu vecumā - tas viss ir tik tīri un nesamaitāti. Jūs vienmēr atcerēsieties savu pirmo mīlestību. Mums vēljoprojām ir draudzīgas attiecības.

-Neits satikās ar vecāku sievieti. Tu tā varētu?

čeizs: Man nebūtu nekas pretī satikties ar vecāku sievieti, bet Gossip Girl pasaulē viss ir pārspīlēts. Es neesmu līdzīgs nevienam varonim no seriāla. Man ir daudz labāka humora izjūta.

-Vai ir, kas tāds, kas rada tev divdomīgas sajūtas, attiecībā uz sievietēm?

Čeizs: Man liekas jocīgi, ka meitene klusē, ja viņai kaut kas nepatīk. Tu prasi: "Kas ir? Kaut kas ne tā?". Viņa atbild: "Nē, viss ir labi". Bet uzvedās tā, ka tu pats saproti, ka kaut kas nav kārtībā. Kā piemēri, skaļi griež burkānu, speciāli spiež uz nazi, vai skatās uz tevi ar tādām acīm. Es gribētu, lai meitenes dažreiz būtu atvērtākas.

P.S. Vienīgais, ko es vēlētos saprast sievietēs... kāpēc viņas vienmēr zog manus frī kartupeļus no mana šķīvja??? - Mīlu, Čeizs :)

Avots: http://www.gossipgirlonline.ru/publ/1-1-0-449?lwY6fU

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru