trešdiena, 2010. gada 30. jūnijs

Leitone runā atklāti par sevi un savu privāto dzīvi ar "Instyle" žurnālistiem


Piezīme: Intervijā piedalijās vēl arī Adriana Lima un Keitija Perrija, bet viņu sarunas daļu es nepublicēšu.

-Cik gados zaudēji nevainību?
-Pirmā reize bija 19 gados.

-Cik bieži nedēļā Tev ar partneri ir sekss?
-Tas ir atkarībā no garastāvokļa, ja rīt ir nopietna filmēšanās, mēs nemīlēsimies, bet mācīsimies tekstu. Ja esam noguruši, tad paskatīsimies vienkārši kino. Bet, vidēji darba nedēļā 2-4 reizes. Darba brīvdienās varam mīlēties kaut katru dienu, tas taču ir brīnišķīgi, un vēl sadedzina pāris tauciņus. (Smejas.) (Piezīme: runa ir par viņas ex draugu Sebastianu)


-Ko Tu dari, lai izskatītos tik labi?
-Es skrienu krosu, nodarbojos ar jogu, vingroju un spēlēju tenisu, baseinu apmeklēju labi, ja mēnesī reizi, bet man patīk peldēties, bet labāk to daru pludmalē. Divreiz nedēļā mani masē. 


-Cik Tu esi  gara un cik sver, ja nav noslēpums?
-Es cenšos neslēpties ne no kā. Un tas jau būtu mazākais no kā kaunēties un neteikt. (Smejas. ) Mans garums ir 1,65. Es sveru 58 vai 59 kilogramus. Es kādu laiciņu neesmu svērusies, bet kaut kad ciemojoties pie krustmātes uzkāpu uz svariem.


-Operas, balets vai teātris?
-Teātris. Vienozīmīgi.


-Kādi dziedātāji Tev patīk? Kādi mūzikas stili?
-Man ir viena iemīļota dziesma ''Young Folks''. Man patīk kluba mūzika, jo pie tās var lieliski izdejoties. Klausos popu un alternatīvu mūziku. Īsti tos stilus nepārvaldu, man patīk šo brīžu un laika mūzika. Man patīk Šēra, bet tajā pašā laikā man patīk ''Black Eyed Peas'', man patīk dažādība. 


-Kādas grāmatas?
-Man patīk daudzas grāmatas, arī Stefānijas Meieres ''Krēsla''. Tā noteikti ir manā mīļākā grāmata. Varu teikt, ka mani aizrauj gan mistiskas, gan romantiskas, gan erotiskas, gan vēsturiskas grāmatas. Viena no tām, kas man ļoti patika ir ''Bordžijas līgava'', man patīk arī ''Drakulas dosjē'' un ''Meitene ar pūķa tetovējumu'', tās man patīk visvairāk. Īsta klasika.


-Neparastākā vieta, kur Tev bijis sekss?
-Tualetē, es un draugs bijām aizbraukuši ciemos pie viņa vecākiem uz kāzu jubileju, un bija tikai ap četriem dienā, mēs aizgājām uz Seba ( Leitones ex draugsSebastians) vecāku vannasistabu, tā bija ļoti liela, un mūsu neparastākais sekss notika uz grīdas -dvieļos. Tas bija pirms gada, kad bijām neilgu laiku kopā un bija diezgan liels kauns pajautāt vai nedrīkst aiziet uz guļamistabu pamīlēties. (Smejas.) Sebs bija pilnīgi par to, ka mēs droši varam izmantot guļamistabu, bet es viņa vecāku acīs gribēju un centos palikt ''kārtīga'' meitene, jo viņa vecāki aizrautīgi sekoja ''Intrigantei'' un tieši pēc seriāla filmēšanas devāmies abi pie Seba vecākiem, mājās nemaz netikām, un mums vienkārši ļoti, ļoti uznāca iekāre un vēlēšanās, tas bija viens no lieliskākajiem veidiem, kā izjust O.


-Vai Tev ir bijis vienas nakts sakars?
-Nē, nav bijis, un arī negribētu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru