trešdiena, 2010. gada 23. jūnijs

Jā, Džordžīna tiešām ir stāvoklī.


Lai gan līdz Gossip girl jaunajai sezonai vēl jāgaida mēneši, mēs visi labi atceramies sezonas pēdējo sēriju, īpaši to, ka Džordžīna ieradās pie Dena ar "puncīti".

Daudzi fani redzējuši GG fināla sēriju uzreiz uzdeva jautājumus par to vai Džordžīna tiešām ir stāvoklī vai arī tas ir viens no viņas kārtējiem, ļaunajiem trikiem. Vai tas ir Dena, un būs Dena bērns vēl nav zināms, bet Džordžīna tiek tiešām būs/ir stāvokli. 

Tomēr, kaut arī Mišela seriālā tēlos grūtnieci viņa īstajā dzīvē nav stāvoklī. 
Kā pati Mišela E! online apgalvoja: "Jā, es cenšos izkliedēt baumas par to, ka es esmu stāvoklī, stāvoklī ir tikai mani attēlotā dumpiniece un ļaundare Džordžīna. Es neesmu stāvoklī, tāpēc, lūdzu, beidziet baumot par to cik labi es izskatos pēc dzemdībām."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru