ceturtdiena, 2010. gada 24. jūnijs

GG varoņi savā vidusskolas laikā

Džesikas atmiņas par vidusskolu: "Visvērtīgākā lieta, ko iemācījos skolā ir draudzība. Kā arī to, ka nevajag pārāk stresot uz uztraukties par dažādām lietām." Džesikas mīļākais priekšmets bija matemātika. Džesika pabeidza skolu 2002.gadā.

Pena atmiņas par vidusskolu: "Es atceros, ka mana pirmā vidsskolas diena iesākās ar to, ka manu labāko draugu izjokoja skolas vecākie džeki. Tas bija ļoti rupji." Penam patika spēlēt futbolu, ģitāru un viņš apmeklēja teātra pulciņu. Pens beidz mācības 1998.gadā.

Čeiza atmiņas par vidusskolu: "Vidusskolā es biju viens no visradošākajiem cilvēkiem." Vidusskolā Čeizs aizrāvās ar futbolu un golfu. Čeizs tika atzīts par visslabāk ģērbto zēnu. Viņa mīļākais priekšmets bija vizuālā māksla.

Leitones atmiņas par vidusskolu: "Es nebiju populāra. Es drīzāk biju izstumtā." Leitones mīļākais priekšmets bija sacerējumu rakstīšana. Leitone pabeidza skolu 2003.gadā.

Bleikas atmiņas par vidusskolu: "Man bija ļoti daudz draugu skolā, bet es nebiju ballīšu karaliene un nekad tāda nevēlējos būt." Kā zināms, Bleika bija klases prezidente un karsējmeitene. Bleika beidza skolu 2005.gadā.

2 komentāri: