pirmdiena, 2010. gada 7. jūnijs

Edam jāpamet grupa Gossip girl dēļ


Diemžēl, Gossip girl mūziķu loku ir pametis Eds. Kamēr Leitone un Teilore tupina savu ceļu pretī panākumiem mūzikā, Eds tika piespiests pamest savu grupu "The Filthy Youth". Iemesls pavisam vienkāršs -  Gossip girls filmēšanas grafiks ir pārāk haotisks un biežs. 

Britu aktieris kādreiz bija grupas solists, bet tagad viņš atzīst, ka nespēj apvienot, sabalansēt filmēšanu ar muzicēšanu. 

Viņš stāsts Britu GMTV: "Es spēlēju mazliet ģitāru un kādreiz arī biju grupā, biju solists. Tas bija labs laiks manā dzīvē. Vienkārši sapratu, ka esmu pārāk aizņemts, lai to turpinātu."

"Mūziku, es pavisam noteikti dievinu, cienu, esmu pārliecināts, ka visi to ciena. Tas bija laiks kuru es tiešām izbaudīju, bet tas vienkārši bija pārāk sarežģīti. Man nebija laika tam."

Tas gan ir bēdīgi, bet tāds bija Eda lēmums. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru