piektdiena, 2010. gada 18. jūnijs

Džesika par modi, mīļākajām lietām un dzīves svarīgumu


-Ko tu dari, kad tev parādās brīvais laiks sev?

Džesika: Es cenšos baudīt katru dzīves mirkli. Man ir stipra ģimene un lieliski draugi! Bet protams, es esmu tikai cilvēks, arī man gadās nelabvēlīgās dienas, kad vēlos kliegt. Krūze karstas kafijas, želejas konfektes, dažas sveces un laba filma vienmēr man palīdz.

-Ja tavā mājās izceltos ugunsgrēks, kuras trīs lietas tu glābtu?


Džesika: Ugunsgrēks,brrr... Es glābtu savu suni, zivis un fotoalbumu.

-Kura ir tava mīļākā lieta?

Džesika: Ar rokām darināts džemperis, kuru man mamma atdeva pirms vairākiem gadiem. Tas ir pūkains un brūnā krāsā. Mīlu to.

-Kāds bija tavs pirmais darbs?


Džesika: Kad mācījos skolā, mēs ar draudzenēm organizējām tīrīšanu citās mājās. Mēs vēlējamies būt patstāvīgas, pašas izvēlēties darba stundas un ziniet, pusaudžiem, kuri vēl nav saskārušās ar "reālo pasauli", mēs ļoti labi ar to tikām galā.

-Kuras trīs lietas, tu vienmēr ņem līdzi?

Džesika: Lūpu spīdums, terminālo ūdeni sejai... Tas ir tik patīkami atsvaidzināt ādu dienas laikā. Kā trešo varētu minēt mobilo telefonu, nebūšu oriģināla, bet nespēju bez tā dzīvot.

-Vai tev ir kāds slēpts talants?


Džesika: Slēpts talants...Ja es jums to pastāstīšu, tad tas vairāk nebūs slēpts, bet domāju ka ir. Katram no mums ir slēptie talanti, vai ne?

-Kura ir dārgākā lieta tavā skapī?


Džesika: Pati dārgākā... Hmm, laikam mans Pradas mētelis, es nopirku vairākus un tas bija dažus gadus atpakaļ.

-Kādas tev ir attiecības ar modi?


Džesika: Diezgan parastas. Lielākoties mēs atrodam kopējo valodu, bet tas laikam ir tāpēc, ka es reti, sekoju jaunumiem modes pasaulē. Es ģerbjos tā, kā man patīk! Es nevelku drēbes, kurās jūtos neērti un nekad neģērbjos prētēji tam, kāds ir mans iekšējais stāvoklis. Es domāju, ka tieši tas ir seksīgi. Lai deg tavas acis un tu paliksi pati. Brends - tas nav tik forši, kā visi uzskata.

-Vai tev ir kaitīgie ieradumi?

Džesika: Jā!!! Es varu ēst kartupeļus frī un čipsus ar sieru visu dienu.

-Kas ir galvenais tavā dzīvē?

Džesika: Pati dzīve un to, kā tu to izdzīvo.

-Kas tev skaitās greznība?


Džesika: Būt laimīgai un veselība.

-Ko negaidītu var atrast tavā skapī?


Džesika: Hmm, tas ir grūts jautājums. Man ir diezgan daudz dīvainas lietas, kuras es nezinu kā lietot.

-Kā tu ģērbies, kad nestrādā?


Džesika: Galvenais, lai ir ērti! Džinsi un krekls, sporta bikses un jaka, viss atkarīgs no tā kur dodos un ko taisos darīt.

-Ko tu nopirki savā pēdējā šopingā?

Džesika: Dažus bleizerus - vienkrāsainu un ar zīmējumiem.

-Kādas ir tavas nākamā gada apņemšanās?


Džesika: Vairāk braukt mājās, lai redzētu savu ģimeni.

-Mīļākā grāmata?

Džesika: Nevaru izvēlēties mīļāko, bet pašreiz lasu "Love The One You Are With", ko sarakstījusi ir Emīlija Grifina un tā ir ļoti interesanta.

-Mīļākās smaržas?

Džesika: «The Original» Stella Makartnija - violetā pudelītē. Tik labi smaržo.

-Mīļākie izpildītāji?

Džesika: Esmu liela Madonnas fane, kā arī Maikls Džeksons, Nora Džonsa, Bītli un Elviss...

-Mīļākie dizaineri?


Džesika: Gap, Marc Jacobs, Burberry, Prada.

-Kura ir pati galvenā lieta tavā kosmētikas lādītē?


Džesika: Bronzeris Laura Mercier.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru