svētdiena, 2010. gada 27. jūnijs

Bleika runā atklāti par sevi un savu privāto dzīvi ar "Instyle" žurnālistiem



Piezīme: Intervijā piedalijās vēl ari Miša Bārtone un Emma Roberts, bet viņu sarunas daļu es nepublicēšu.


Miša, Bleika un Emma sēž lielā, baltā ādas dīvānā, dzer kafiju un sarunājas ar intervētāju, kā jau iepriekšējie ''upuri''.


-Cik gados Tu sāki nodarboties ar sekss?
-Man negribas par to runāt, bet bija tāds gadījums, kad devos uz veikalu pēc piena un saldajām pārslām, man bija 14  gadu. Līdz 15 gadu vecumam spēlējos ar lellēm, šuvu tām tērpus, vēl joprojām sapņoju būt par princesi. Veikals atradās gabaliņu no mājām-20 minūtes jāiet līdz tam, devos viena, jo mamma ar tēti bija pie vecāsmātes mazgāt veļu, mums tieši tajā dienā notika kaut kas ar caurulēm un aizveda labot veļasmašīnu, pazvanīju, pateicu, ka došos uz veikalu, mamma teica, lai pagaidu, viņi būs pēc pusstundas, bet es sapratu, ka man jāsteidzas, jo veikalu drīz vien slēgs, bija arī vēls 19:35, es izgāju ārā, gāju pa īsāko ceļu-cauri mazajam mežiņam. Ticiet vai nē. Bet es piedzīvoju to. Jutos psiholoģiski sagrauta. Mani izvaroja. Iebāza mašīnā, iesita ar stikla pudeli pa galvu...Man negribas atcerēties to visu. Biju pārbijusies, man bija bail no seksa, nākamā reize man bija tikai 19 gados.


-Cik bieži nedēļā Tu ar draugu nodarbojieties ar seksu?
-Atkarībā kā jūtamies un, kas rītā jādara, bet ierasti, 1-2 reizēm. 


-Vai kādreiz esi palikusi stāvoklī? Neveiksmīga grūtniecība? Aborts?
-Vienreiz bija tā, ka likās, bet izrādījās, ka es kļūdījos. Uztaisīju grūtniecības testu, analīzes, biju pie ārsta, man bija 20 gadu, biju laimīga, domāju, ka būs bērniņš, bet tās bija tikai aizdomas, biju pat izdomājusi vārdiņus, ja meitenīte, tad Elizabete vai Violeta, ja dēliņš, tad Džonatans vai Persijs. 


-Vai Tev ir bijušas intīmas attiecības ar sievieti vai arī tikai skūpstījušās? Lūdzu, pasakiet godīgi, domāju, ka nevienam nebūs nekas pretī uzzināt.
-(Smejas.)No 15 līdz 17 gadu vecumam draudzējos ar meiteni, bijām kopā, bet intīmas attiecības mums nebija, bijām tikai skūpstījušās, un Paldies Dievam. 


-Kāda kosmētikas firma Tev vislabāk patīk?
-MAYBELLINE, lieliska kosmētika.


-Kādas Tev smaržu ražotājfirmas patīk? Kuras smaržas?
- Šobrīd lietoju CHANEL un BURBERRY PARFUMS.


-Kāds ir tavs iecienītais koktēlis?
-Man garšo MOJITO. 


-Tavi mīļākie žurnāli?
-VANITYFAIR, žurnāls ar raksturu.


-Tava šā brīža mīļākā krāsa?
-Šajā gadā krāsa numur viens ir lillā.


-Ar ko Tu aizraujaties pēdējā laikā?
-Smejieties vai nē. Bet ar puzļu likšanu, tas jau man ar Pennu ir kā ieradums-katru vakaru.


-Kura gudrība, atziņa vai domu grauds Tev patīk?
-Dzīvē viss beidzas labi; ja kaut kas beidzies slikti, tātad, nekas vēl nav beidzies...’’


-Kura siltā valsts Tev patīk vislabāk?
-Grieķija. Grieķija. Grieķijā.


-Mīļākais mācību priekšmets skolā, augstskolā?
-Psiholoģija, filozofija un vēsture.


-Mīļākā komēdija?
-''Bildinājums'' un vēl man ļoti patika ''Smagi iemīlējies''.


-Kādu mašīnu Tu sev vēlētos vai arī kāda Tev patīk?
-Poršs. Manuprāt. Skaista mašīna sievietei. 


-Kāds apģērbs Tev patīk, iedošu Tev uzdevumu, ir jauka diena, Jūsu draugi un Jūs izklaidējaties pa pilsētu, sākot ar veikaliem līdz pat ballītēm un klubiņiem, no četriem dienā līdz četriem rītā. Kā ģērbsies?
-Vasarīga, viegla kleitiņa ar lakādas, zemām, melnām kurpītēm. Pašreiz mans mīļākais savienojums.

-Kurš Mērfija likums?
-Tiklīdz tu nolem kaut ko paveikt, kaut kas ir jāizdara vispirms.

-Neparastākā vieta, kur esi mīlējusies?
-Divreiz kinoteātra tualetē. Vienreiz mašīnā.

-Kas tevi nomierina?
-Dziesmu dungošana.

-Cik esi gara un, ja nav noslēpums, cik sver?
-Esmu 1.78 m un sveru 64. kg

1 komentārs: