trešdiena, 2010. gada 12. maijs

Dženijai anoreksija!


Šī aktrise vienmēr ir bijusi slaida, bet pamanot viņu Londonā, izkāpjot no mašīnas, lai dotos uz BBC 1 radio un sniegtu interviju, acīm pavērās diezgan negaidīts un neiepriecinošs skats. Teilore bija ģērbusies baltā mini kleitā, ādas jakā, zābakos un melnās saplēstās zeķubiksēs. Un no skaistās aktrises nebija ne vēsts. Šīs tievās kājās, kas izskatījas, tā kā tūlīt salūztu, kaulainās rokas un ādas krāsa - nedabīgi bāla. Vai tiešām meiteni ir piemeklējusi anoreksija?

Šīs nav pirmās baumas, par Teilores neveselīgo augumu. Pēdējie dati par Teilori liecina, ka viņas augums ir 173cm un svars 51kg. Kas jau ir daudz par maz, tad cik viņa sver tagad? Gadu atpakaļ aktrise stāstīja: "Esmu dabīgi tieva. Mana mamma ir tieva un es esmu tieva. Forši gēni." Vēl Teilore vēstīja par savu veselīgo dzīvesveidu: "Es ēdu veselīgi un staigāju ļoti daudz. Man patīk staigāt."

Teilorei ir tikai 16. gadi un to varētu attiecināt uz puberitāti. Arī mēs katrs esam izgājuši šādam posmam cauri. Bet no otras puses, vai tad cigaretes un alkohols ir ēdiens? Mūsu viedoklis: "Meitenīt vai nu sāc ēst, vai sāc apmeklēt psihologu. Savādāk, tas viss var beigties bēdīgi."

1 komentārs: