ceturtdiena, 2010. gada 6. maijs

Čeiza intervija franču žurnālam Allocine


- Nesen Francijā sāka rādīt Gossip Girl 2. sezonu. Vai tev vēl ir kādas atmiņas palikušas par šo sezonu? Ir kaut kas interesants?

Čeizs: Neitam šī sezona sākās ar kādām nerātnām attiecībām - vecāku sievieti. Tas bija jautri. (smejās)
Bet ja nopietni, šī sezona sākās ar to, ka mēs atrodamies Hemtonā - mīļākā atpūtas vieta "krutajiem" Augšīstsaidā. Šajā burvīgajā vietā mēs pavadījām veselu nedēļu. Lielāko daļu mēs pavadām Ņujorkā, kas jau ir kļuvušas mums par otrām mājām, bet pārceļoties uz Hemtonu, mūsu varoņi kļūst pavisam savādāki.

- Neita intrigām, beidzot parādās arī jēga...

Čeizs
: Man ļoti patīk tieši šis sižeta akcents, kas izpaužas manā varonī. Tas papildina Neita ģimeni ar tādu, kā Kenedija garu. Neits saprot, ka viņam ir jāsasniedz mērķi, jebkādiem līdzekļiem, lai tikai padarītu savu ģimeni laimīgu. Viņu piespiež un viņš sāk just saspīlējumu attiecībās. No tā rodas konflikts un ģimenes konfliktus vienmēr ir interesanti atveidot. Neits pieņem vectēva izaicinājumu.

- Divus gadu atpakaļ, tu intervijā vēstiji, ka Neits paliks daudz nekrietnāks un sāks manipulēt ar cilvēkiem. Vai esi tagad apmierināts ar sava varoņa attīstību?

Čeizs: Jā, īpaši 3. sezonā. Tagad es sāku labāk saprast GG seriāla dinamiku. Šajā seriālā ir daudz fantastisku varoņu, kuri ir svarīgi, bez izņēmuma, bet katrs vislabāk izpaužas konkrētajā epizodē. Pašā sākumā varoņiem deva, dažādas un visiem saprotamas funkcijas. Tā arī bija ar Neitu, bet ar laiku, katrs no varoņiem sāk atklāties, piesit savam varonim garšu, viņiem izveido jaunus seriāla pavērsienus, intrigas, baumas...

- Kas gaida Neitu nākotnē?


Čeizs: Tas ir labs jautājums! (smejās) Man nav ne mazākās nojausmas, ko režisori ar viņu izdarīs. Minēsim kopā...

- Skatoties GG 3. sezonu, visi šie skandāli, baumas, nodevība. Tev tas neliekas nenormāli?

Čeizs: Protams! (smejās) Tam nav nekāda saistība ar reālo dzīvi! Tas ir vienkārši mehānisms, mūsu šovā. Ja tā paskatās, tad tās ļaunās un aukstās nodevības, galīgi neiet paralēlēs ar mūsu dzīvi. GG darās vienkārši šausmu lietas. Neits bija kopā ar Dženiju, Serēnu, Blēru, Vanessu... un citām sievietēm! Man tikko atausa atmiņā, ka viņš ir saticies ar visām šī seriāla galveno lomu atveidotājām! (smejās) Tas ir vienkārši smieklīgi!

- Šis seriāls robežojas ar risku - šis ir sezonas fināls, kad jau tā intrigām bagātais seriāls, piemet vēl nedaudz asuma un sāk pārvērsties par ziepju operu...

Čeizs: Seriālam ir grūti visu laiku palikt intriģējošam, unikālam un interesantam. Kādreiz tāpat seriālam pienāk gals... Man liekas, ka pāreja no skolas uz koledžu, bija labs scenāristu gājiens. Tas ļavā paplašināt scenāriju ar daudz nopietnākām tēmām. Man tiešām interesē, kas notiks 4. sezonā...

- Divus gadus atpakaļ tev, kā sniegs uz galvas uzkrita slava un atpazīstamība, kā arīdzen slavas labās un sliktās puses. Vai ar laiku ir mainījusies tava attieksme pret šo cirku?

Čeizs: Jūs atradāt visatbilstošāko skaidrojumu: cirks! (smejās) Tajā ir tik interesanti dzīvot. Šo divu gadu laikā es esmu tik daudz iemācījies un apguvis. Es iemācījos pielāgoties. Mana bērnība pagāja ātri un pat nedaudz saspīlēti. Tagad es dzīvoju viens, tādā jaukā pilsētā Ņujorkā. GG parāda to mazo daļiņu, kurā dzīvo slavenības. Tas skan ironiski, jo mēs kā aktieri arī esam šajā kategorijā. Tāpēc, tagad esmu sapratis, ka GG ir tik ļoti piesaistošs un rada atkarību.

- Kādi ir tavi mīļākie seriāli?


Čeizs: Labs jautājums! Man patīk "Ofiss", "Klusais okeāns", kuru nesen sākā pārraidīt kanāls HBO, Family Guy...

- Tu pat esi ierunājis varoni šajā multenē!

Čeizs: Man šī multene patika vēl pirms tam, kad es sāku ierunāt varoni. Es atveidoju ieslodzīto, kas flirtēja ar Megu. Man pat bija tādas replikas, kuras neatbalstīja Federatīvā komisija, komunikācijas jautājumos.

- Kurā seriālā tu vēlotos būt, kā pieaicinātā zvaigzne?

Čeizs: Es vēlētos atveidot lomu "Ofisā".

- Vai tev ir ļauts izmainīt scenāriju? Dot savus ieteikumus scenāristiem?

Čeizs: Varbūt man to vajadzētu darīt 4. sezonā! (smejās) Bet ja nopietni, tad nē. Scenāristi atrodas Losandželosā, bet mēs filmējam Ņujorkā, tas apgrūtina informācijas apmaiņu.

- Tādā gadījumā, vai tu vēlētos atrasties kameras otrā pusē? Uzņemt kādu epizodi vai uzrakstīt scenāriju?


Čeizs: Es varētu uzrakstīt vienu, tas būtu kaut kas saistībā ar "Riskanto biznesu". Tas būtu forši! Es varētu dejot savā apakšveļā... (smejās)

- Kurš tev no GG finālie vislabāk patīk?

Čeizs: Noteikti, 3. sezonas fināls! Un ne tikai tas, kas saistās ar Neitu, bet arī seriāls kopumā.

- Tu runāji par "Riskanto biznesu". Vai tev ir vēl mīļākās filmas?


Čeizs: "Aukstasinīgais Lūks" - viena no mīļākajām filmām, manam tētim. Man vēl patīk "Īstā mīlestība", visas trīs daļas "Krusttēva", Stenlija Kubrika un Martina Skorsēzes filmas. Protams, man arī patīk Deivida Finčera, Stīvena Spilberga, Kventina Tarantino un daudzu citu filmas. Es ļoti gribētu sastrādāties ar šiem režisoriem.

- 3. sezonā Neits un Serēna ir laimīgi kopā, bet tā kā šis ir GG, tāpēc...


Čeizs: Jā, es saprotu, ko jūs jautājat - viņi nebūs kopā mūžīgi! (smejās)

- Ar viņiem notiks, kaut kas nopietns, sezonas finālā?

Čeizs: Jā, jā, jums ir absolūta taisnība. Būs konflikti, kas karāsies gaisā, gatavi uzsprāgt jebkurā sekundē. Bet es jums nevaru visu stāstīt, jums nāksies pašiem noskatīties sēriju! (smejās)

- Vai Dženijai ar šo visu būs saistība?

Čeizs: Atkal jau, jūs domājat pareizā virzienā. Tas viss notiks divu, niknu, blondīņu dēļ! (smejās)

- Ko tu mums vari pastāstīt par sezonas finālu? Būtu vēlams, ko mēs vēl nezinām.

Čeizs: Godīgi sakot, es nezinu ko drīkstu jums stāstīt. Viss ir ļoti konfidenciāli, lai uzturētu intrigu. Filmēšanas laukums tika aizvērts, scenāriji tika uzrakstīti tā, ka tos nevar pārkopēt. Dažas epizodes tika filmētas tādā noslēpumā, lai neviens neko neredzētu. Beigas ir ļoti interesantas. Piedodiet, ka nevaru pastāstīt neko jaunu, bet ticiet man, jums patiks, tas ko redzēsiet.

- Dženija nebūs nākamās sezonas sākumā, tāpēc, ka ar viņu kaut kas notiks finālā?

Čeizs: Jā, kaut kas grandiozs notiks ar mazo Hamfriju. Un beidziet pārdzīvot, ka Teilore aizgājusi no seriāla, viņa vienkārši ir paņēmusi mazu pārtraukumu. Viņa nefilmēsies 2 mēnešus. Tas viss tika saskaņots ar producentiem.

- Viņa atgriezīsies, kā pieaicinātā zvaigzne?

Čeizs: Nē, viņa vēl joprojām paliks viena no galvenajām lomu atveidotājām.

- Kura ir tava mīļākā GG epizode?


Čeizs: Labs jautājums... Pēc kādiem kritērijiem man atlasīt - tajā kurā man patika filmēties vai to kuru man patika skatīties?

- Abiem!


Čeizs: Godīgi sakot, dažas epizodes es nemaz neesmu redzējis. (smejās) Man patīk trešās sezonas epizode, kur Serēna nokļūst avārija un viss beidzās ar intriģējošām beigām slimnīcā... Režisors bija asprātīgs, epizodes ar Tripu bija jautras un nesaspīlētas. Un vēl, man patika epizode, kura tika izveidota ar flešbekiem. Ainas iznāca ļoti skaistas. Negaidīts pavērsiens - mans kautiņš ar Tripu. Un ja vēl tā padomā, man patīk epizodes ar Denu, kur es attēloju tādu "guru" mīlas lietās. (smejās)



Avots: www.gossipgirlonline.ru

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru