svētdiena, 2010. gada 30. maijs

Atklāta Eda intervija žurnālam Now


- Ko tu domā par Blēras un Čaka attiecībām?

Eds: Es domāju, ka viņi ir lemti viens otram. Viņi ir tik ļauni, ka viens otru tikai papildina! Ik pa laikam viņi paši sabojā savas attiecības, bet tā ir tikai pieredze, viņi mācās un attīstās. Dienas beigās pienāk atklāsmes moments, ka labāk dzīvot sarežģīti, nevis vispār nedzīvot.

- Kā tev patika skūpstīties ar vīrieti, 3. sezonas sākumā?

Eds: Normāli. Viņš bija gludi noskūts, nebija tie kaitinošie rugāji. Man ir bijusi pieredze ar sievietēm, kurām nav bijusi tik gluda ādā.

- Ja tu sāktu cīnīties ar Pennu Badžliju, kurš uzvarētu?


Eds: Laikam Penns, tāpēc, ka viņš iet uz svaru zāli un vispār ir lielāks nekā es. Tas ir dīvaini, bet man ir vāji pleci! Agrāk bieži sanāca izmežģīt tieši plecus.

- Tu esi kaut ko zadzis no Čaka Basa garderobes?


Eds: Man vienreiz aizdeva kostīmu, bet pats neko neesmu ņēmis. Izņēmums ir apakšveļa, tāpēc, ka es to nenēsāju, bet GG man nākas to vilkt. Es jūtos daudz labāk ja notiek gaisa cirkulācija un viss ir brīvs.

- Kad tev ir pilns dienas režīms, ko tu labāk izvēlies: seksu vai gulēšanu?


Eds: Sekss vai gulēšana? Protams, ka sekss. Es nopietni. No sākuma sekss, pēc tam var gulēt. Man ir ļoti laba apetīte...uz visu.

- Mums kādreiz izdosies tevi redzēt bez krekla?


Eds: Jā, kāpēc gan nē? Es pat nebaidos pilnībā izģērbties.

- Tu bieži apmeklē sporta klubus?

Eds: Es bieži tur eju, tāpēc, ka man tas dod zināmu gandarījumu. Es ļoti labi jūtos pēc sporta zāles apmeklējuma. Tas vislabāk palīdz tikt vaļā no stresa.

- Kā tu aprakstītu romantiku?


Eds: Taureņi un pārsteigumi. Romantika ir tad, kad tu visu laiku vēlies pārsteigt savu otro pusīti un jūti taureņus vēderā. Tu gribi izdarīt kaut ko otram cilvēkam. Romantika, protams, ir arī kaisle.

- Ko tu esi romantisku izdarījis?


Eds: Esmu vairākas romantiskas lietas darījis. Es rakstīju kartītē trīs galvenos vārdus, kas rezultātā izrādījās galīgi nevajadzīgi. Esmu izrotājis ar dārgām rozēm un šampanieti viesnīcas istabu, kur bija palikusi mana mīļotā meitene. Aptuveni, tādi ir mani pārsteigumi. Protams, man patīk, ja mani arī pārsteidz.

- Kas tev vislabāk patīk tavā meitenē - Džesikā Zorā?


Eds: Es negribu tajā visā iedziļināties, viņa ir lieliska. Viņā viss ir labs.

- Kuru tu noskūpstītu, apprecētu un pēc tam aizbēgtu: Kristenu Stjuarti, Šerilu Koulu vai Liliju Alenu?


Eds: Es noskūpstītu Kristenu, bet apprecētu Šerilu. Man izklausījās, vai pēdējais vārds bija pārgulēt? Ja tā, es pārgulētu ar Liliju Alenu. Es nevaru aizbēgt no sievietēm, vismaz no šīm trīs tiešām.

- Ja tev būtu izdevība izsekot vienu slavenību, kura tā būtu?


Eds: Es noteikti, gribētu izsekot princi Hariju, viņš atstāj forša čaļa iespaidu. Man būtu interesanti uzzināt, kāds ir viņa dienas ritms.

- Roberta Patinsona slava aug ar katru dienu. Visi ir traki. Tu vēlētos sev tādu slavu kā viņš?

Eds: Man ir gadījies dzirdēt, kā meitenes uz ielām kliedz manu vārdu, tāpēc es neteiktu, ka man tas nav pazīstams, bet es saprotu, ka Robs atrodas savādākā situācijā. Viņš ir mans draugs un labs čoms. Es pazīstu viņu, un saprotu, ka visvairāk viņš vēlas būt atpazīstams ar savu aktierspēli.

- Ja tev pirms nāves būtu 24 stundas, ko tu darītu?


Eds: Es izlektu no lidmašīnas. Es nebaidos no augstuma. Es nesaprotu, kā var no tā baidīties. Es tāpat, kādreiz nomiršu.

P.S. Intervija ir ņemta vēl pirms Eda un Džesikas šķiršanās, tāpēc visi žurnālistu jautājumu par attiecībām ar Džesiku ir jauztver pagātnes formā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru