pirmdiena, 2010. gada 1. marts

Uz cik ilgu laiku ir atgriezies Misters Van Der Vudsens?


Filmēšanās Gossip Girl Viljamam Boldvinam, lika ieskatīties patiesībai acīs: "Visgrūtākais bija pieņemt to, ka es spēlēju Bleikas tēvu, - nopūšas 46 gadus vecais aktieris, kurš spēlēs tēvu 22 gadus vecajai aktrisei. - Vistrakākais ir tas, ka mans vecums ir atbilstošs, lai es būtu viņas tēvs. Bet to pieņemt ir gruti. Es labāk, gribētu būt kopā ar viņu, - turpina Viljams ar vieglu smīnu, - bet ne jau viņas tēvs".

Bet aktieris ir pats vainīgs, ka viņam tika iedalīta šī loma. Iepriekšējā sezonā GG viņam piedāvāja lomu, bet Boldvins atteicās: "Tā bija tikai viena epizode. Es viņiem teicu, ka vēlos ko vairāk".

Tagad viņam šāda iespēja tika dota, nospēlēt Viljamu Van Der Vudsenu, kuru ir izrāvuši no sava dzīvesvietas, kur viņš ir aizvadījis visu savu bērnību. Viljams atklāj, ka centīsies izvairīties no tikšanās ar Bleiku, pirms filmēšanās, kur tēvs satiek meitu, pirmo reizi, pēc 15 gadus ilgas šķiršanās. " Mēs tiešām pirms tam nebijām tikušies, līdz sākās filmēšanās. Gribēju, lai šī tikšanās tiešām būtu, kā pirmā, tā ir daudz patiesāk".

Par savu nākotni GG aktieris izsakās diezgan intriģējoši: " Kaut kas notiks nākamajā sezonā. Man liekas, viņi vēlēsies, lai Viljams atgriežās".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru