piektdiena, 2010. gada 12. marts

Teilore: " Es pīpēju, kas tur tāds ir?"


Teilorei ir dziļi nospļauties,ka par viņas izskatu un kaitīgajiem paradumiem, daudzi izsakās negatīvi.

"Es nelasu dzelteno presi, kurā rakstīts, ka es izceļos. Bet arī nevaru saprast, kāpēc no otras puses tas izskatās tik slikti. Tas ir mans personiskais skatījums uz pasauli un kā es to veidoju, tās ir manas darīšanas. Es neesmu ienākusi šajā biznesā, lai kļūtu par piemēru 7gadīgajiem bērniem. Man tas nav interesanti, saprotat? Ja dažiem vecākiem nepatīk, tas ko es daru, tad aizliedziet bērniem skatīties uz manīm."

Par pīpēšanu: "Es pīpeju, kas tur tāds ir? Kāpēc cilvēki lien 16gadīgās meitenes dzīvē, kuru nekad nav satikuši un šaubos vai satiks? Es taču nesēžu un neaģitēju mazgadīgajiem: "Bērni, aizejiet nopērkat sev cigarešu paciņu". Kad es izeju ielās ar cigareti, bet fotogrāfi to nobildē un pēc tam ieliek internetā, tad tā jau vairāk nav mana problēma. Es dzīvoju savu dzīvi un netaisos to mainīt, lai izpatiktu citiem".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru