sestdiena, 2010. gada 6. marts

Čeizs par Neitu 3. sezonā


Čeizs stāsta par savu attēloto varoni 3. sezonā: "Mēs uzņēmām dažas ļoti jautras ainas ar Pennu. Es lielisko pavadīju laiku. Beidzot manam varonim parādījās arī humora izjūta, tāpat ir izbeigtas ainas ar Arčibaltu ģimenes konfliktiem. Neits ir tik neizlēmīgs - viņš visu laiku šaubās vai ir izdarījis visu pareizi. Tāpēc, arī es, visu laiku esmu apjucis. Arčibalts - tas ir, kā morālās paģiras, bet tagad man ir parādījusies iespējā uzņemt ainu, kura iznāca ļoti jautra un saistoša."

Runājot par morālo lomu, tas bija tieši Penns, kas piedalījās ainā kopā ar Hilariju un Džesiku, intīmais trio. "Man likās, ka tas lika nedaudz vilties. Jo tas bija izdomāts, lai paceltu reitingus, bet uz to ilglaicīgi balstīt skatītāju interesi nevar."

Par varoņa izaugsmi: "Trešajā sezonā, producenti mums atļāva kļūt pieaugušākiem. Otrās daļas sezonā man iedeva daudz jautru un vieglu momentu. Man tas patīk. Visu darīšu, lai tikai izvilktu sevi no tā stāvokļa - nūģis un morālists".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru