sestdiena, 2010. gada 13. marts

Bleika - kurpju karaliene


Mēs zinām, ka Bleikai ir daudz kurpju, bet nedomājām, ka tās ir tik daudz. 300 pāri! Bleika stāsta, ka visi apavi, izņemot četrus pārus, tika iegādāti tad, kad viņa pārvācās uz Ņujorku - mazāk, kā 3 gadus atpakaļ. Pārcēlties uz dzīvi Ņujorkā un kļūt atkarīgai no kurpēm. Izklausās forši!

"Ak Dievs, jā, man ir atsevišķs skapis tikai apaviem! Man liekas, ka man ir vairāk, kā 300 pāri." Tagad mēs sākam viņu apskaust. Ko darīt, ja Bleikas garderobe ir daudz lielāka, nekā vairums, mūsu pašu dzīvokļu? Mums atliek tikai nopūsties.

Bleika papildina: "Visforšākā vieta šopingam - Gossip Girl ģērbtuve. Es ieeju ģērbtuvē, nofotogrāfēju lietas, kas man patīk, ar savu mobila telefona palīdzību, nosūtu fotogrāfijas saviem palīgiem uz dažādiem tirdzniecības centriem ar piebildi: "Atrodiet man šo te". Labi, tagad mēs tiešām sākam Bleiku apskaust. Brīva pieeja Gossip Girl ģerbtuvei? Mēs visi zinam uz ko mēs būtu gatavi, lai dabūtu šādu pieeju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru