svētdiena, 2010. gada 7. februāris

Čeizs Kraufords: "Mūs gaida lieliska spēle".


5. februārī Zap2it izdevās satikt Čeizu lidostā, kur viņš taisījās doties uz saulaino Maiami. Maiami viņš piedalīsies futbola sacensībās, kopā ar Džesiku un Edu. Pirms izlidošanas Zap2it uzdeva Čeizam dažus jautājumus:

- Kurā komandā tu esi?

Čeizs: Man piedāvāja spēlēt šajā komandā un es nodomāju, kapēc ne? "The Dallas Cowboys" - mana komanda. Bet principā, mani favorīti ir The Saints.

- Tas ir tāpēc, ka Luiziāna atrodas blakus Teksasai?

Čeizs: Tieši tā! Tā tam bija jānotiek. Mūs gaida lieliska spēle. Šajā gadā man ir ļoti labi rezūltāti, tas liek man censties vēl vairāk. Es mīlu savu futbolu.

- Tu kādreiz esi vēlējies kļūt par futbolistu?

Čeizs: Protams. Es sāku spēlēt, kad man bija 9 gadi. Profesionāli aizrāvos ar futbolu vairākus gadus. Pēc tam sāku aizrauties ar golfu un tomēr atgriezos pie futbola. Tātad, esmu atgriezies!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru