piektdiena, 2010. gada 15. janvāris

5 jautājumi Edam no Cosmo



Pēc lieliski nospēlētas 3. sezonas, kurā Eds tik labi atveidoja slikto puisi, Jūs noteikti domājat, ka tāds viņš arī ir dzīvē. Bet 22gadus vecais anglis ļoti labi jūtas kopā tikai ar vienu sievieti un kļūst nervozs, runājot par savu otro pusīti Džesiku Zoru. Drīzumā mēs Edu varēsim redzēt uz lielajiem ekrāniem, mazliet sentementālu kopā ar viņa burvīgo angļu akcentu Hitklifa lomā, romantiskajā kino Emīlijas Brontas jaunajā ekranizējumā. Uzmanību: Čaks Bass kļūst vecāks!

- Kas sievietēm tik ļoti patīk sliktajos zēnos?

Eds: Viņi ir bīstami. Sievietēm patīk risks, uz kuru viņas iet, satiekoties ar sliktajiem zēniem. Tas attiecības padara daudz interesantākas.

- Tu esi anglis, bet Čaks Bass nē. Tev negadās tā, ka gribas nospēlēt angli uz ekrāna?


Eds: Protams, ka jā! Pēc tā, ka es tēloju amerikāņu akcentu 5 dienas nedēļā, pēdējos 3 gadus, man dabīgi gribas nebūt zēnam ar dzelzs masku un runāt savā īstajā balsī.

- Tu esi romantiķis?

Eds: Es domāju, ka jā. Es ticu mīlestībai. Saka, ja tu iemīli kādu tad rodas tāds bezsvara stāvoklis. Un tajā ir kaut kas intriģējošs un vilinošs.

- Kā tevi aprakstītu tava meitene?

Eds: Skaists! [smejas] Es vismaz tā ceru. Hmm... Laikam, es sagādāju lielas galvassāpes. Jokoju. Es tiešām esmu labs čalis.

- Kas ir pats bezbailīgākais, ko esi kādreiz darījis?

Eds: Man patīk darīt vienu triku. Kad tu uzliec plaukstu uz galda, paņem nazi un ātri triec iekšā galdā starp pirktiem. Tā es esmu sagriezies divas reizes, bet visi pirkti man vēl ir. Skan nedaudz bīstami, vai ne?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru