otrdiena, 2009. gada 3. novembris

Blake Lively: "Es ģērbjos gluži, kā Serēna!"


Blake Lively, dzīvi definē, kā mākslu, vai vismaz ar modi saistītām lietām.

"Es ģērbjos gluži, kā Serēna!" Gossip Girl zvaigzne paziņojusi Novembra žurnālā Nylon, kur viņa stāsta par savu varoni un viņu pašu.

Žurnālā ir apskatāmas bildes, no jaunākās Gossip Girl sezonas.

"Man ir puse no Serēnas drēbēm, kuras ir ļoti līdzīgas manam stilam," 22 gadus vecā zvaigzne piebilda.

Kaut gan, aktrise - kurā arīdzen tiekās ar attēloto draugu, aktieri Penn Baggley - atzīst, ka viņas modes gaume un vīriešu gaume, ir ļoti atšķirīgas.

"Reizēm es jūtos smieklīgi attēlojot Serēnu, tāpēc, ka nogalināt kādu vai apprecēt (no Gossip Girl), tas tiešām līdzinās man pašai," viņa piebilda. "Esmu kā ... Tas ir absurds."

Vai tas arī ir absurds, viņas gaidāmā loma, jaunajā filmā "The Private Lives of Pippa Lee?"

"Man ir bijusi cilpa ap kaklu, kamēr Julianne Moore veidoja man fotosesiju, " viņa atceras. "Es nodomāju, ko es daru ar savu dzīvi? Kas notiek? Kā tā var būt laba ideja?"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru